loading...
ماه عسل
WELLCOME TO OUR SITE

زمین قانون عجیبی دارد، 
هفت میلیارد آدم 
و فقط با یکی از آنها 
احساس تنهایی نمی کنی 
و خدا نکند که آن یک نفر 
تنهایت بگذارد، 
آن وقت حتی با خودت هم 
غریبه می شوی . . .

به وب ماه عسل 98 خوش آمدید


mahasal98 بازدید : 89 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

وقت انتقام است! Jake Conway از ویتنام برگشته تا انتقام برادر خود را که توسط یک گروه موتور سوار در حوالی همین شهر با نام "دست شیطان" به طور وحشیانه ای کشته شده است را بگیرد. حال در فضای بی قانونی دهه ی شصت در امریکا، جیک هر کسی یا هر چیزی را که بر سر راهش باشد به طرز خون آمیزی از میان بر می دارد – چه پیاده، چه سوار بر موتور و چه در حال دویدن. به این نبرد انتقام جویانه ملحق شوید! از ویژگی های این بازی می توان به نبردهای پر سرعت، قابلیت شخصی سازی موتور خود، تجربه ی راک اند رول دهه ی شصت و … اشاره نمود.

Ride to Hell: Retribution XBOX360-iMARS

 

Ride to Hell Retribution xbox360 cover small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Ride to Hell Retribution screenshots 01 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای XBOX360 Ride to Hell Retribution screenshots 02 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای XBOX360

Ride to Hell Retribution screenshots 03 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای XBOX360 Ride to Hell Retribution screenshots 04 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای XBOX360

Ride to Hell Retribution screenshots 05 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای XBOX360 Ride to Hell Retribution screenshots 06 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

mahasal98 بازدید : 108 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (2)

وقت انتقام است! Jake Conway از ویتنام برگشته تا انتقام برادر خود را که توسط یک گروه موتور سوار در حوالی همین شهر با نام "دست شیطان" به طور وحشیانه ای کشته شده است را بگیرد. حال در فضای بی قانونی دهه ی شصت در امریکا، جیک هر کسی یا هر چیزی را که بر سر راهش باشد به طرز خون آمیزی از میان بر می دارد – چه پیاده، چه سوار بر موتور و چه در حال دویدن. به این نبرد انتقام جویانه ملحق شوید! از ویژگی های این بازی می توان به نبردهای پر سرعت، قابلیت شخصی سازی موتور خود، تجربه ی راک اند رول دهه ی شصت و … اشاره نمود.

Ride to Hell: Retribution PS3-COLLATERAL

 

Ride to Hell Retribution ps3 cover small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PS3

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Ride to Hell Retribution screenshots 01 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PS3 Ride to Hell Retribution screenshots 02 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PS3

Ride to Hell Retribution screenshots 03 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PS3 Ride to Hell Retribution screenshots 04 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PS3

Ride to Hell Retribution screenshots 05 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PS3 Ride to Hell Retribution screenshots 06 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه REBUG CFW 4.41 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

mahasal98 بازدید : 101 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

Ultimate Spider-man S02  720p (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

قسمت ۱۴ در ادامه مطلب قرار گرفت

زیرنویس فارسی قسمت ۷ و ۸ در ادامه مطلب قرار گرفت

 

ultimate spider man cover 2012 دانلود فصل دوم سریال انیمیشنی Ultimate Spider man S2 2013

 

نام انیمیشن: Ultimate Spider-man – بازپسین مرد عنکبوتی

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم: حدود ۹۰ مگابایت 

کیفیت: ۷۲۰p

زیرنویس فارسی: دارد ، اختصاصی دانلودها

اظلاعات بیشتر : IMDB ، ویکی پدیا

خلاصه داستان : سریال کارتونی واپسین مرد عنکبوتی ، یک سریال منحصر به فرد از زندگی شخصیت محبوب دوران کودکی ما که از شبکه های تارعنکبوتی خود بالا می رفت می باشد که با سایر شخصیت های محبوب کارتونی دوست می شود و زندگی تازه همراه با چالش های بی نظیری را تجربه می کند و شخصیت او رو به رشد قرار می گیرد. در این سریال ، شخصیت قهرمان داستان پیتر پارکر به یک قهرمان واقعی تبدیل می شود که با اصل و نصب خود و توانایی هایش به کمک مردم می پردازد و … سایت دانلودها این افتخار را دارد برای فصل دوم این انیمیشن فوق العاده جذاب در خدمت شما دوستان عزیز باشد . امیدواریم این انیمیشن مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

 

mahasal98 بازدید : 193 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

شخصی که درون تاریکی به صورت مخفی حرکت میکند و با جرم و فساد مبارزه میکند به نظر شما چه خصوصیات اخلاقی میتواند داشته باشد؟ فردی عادی و بسیار دلسوز یا پلیسی وظیفه شناس.، اما جالب اینجاست که قهرمان و شخصیت اصلی بازی DARK دقیقا بلعکس تمامی ویژگی هایی است که در بالا ذکر کرده ایم.یک خون اشام بسیار خطرناک که برای ادامه زندگی اش باید از خون انسان ها تغذیه کند!. اما چه دلیلی دارد که یک خون آشام قدم هایش را برای حفظ کردن آرامش مردم و شهر بردارد ، این دقیقا سوژه ای خواهد بود که استدیو Realmforge از آن برای خلق و ساخت بازی DARK استفاده کرده است. میتوان گفت DARK همانند نامش ارتباطی مستقیم با تاریکی دارد ، اما تنها تاریکی است که بازی DARK را میسازد؟در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر! یکی از منحصر به فرد ترین بازی هایی است که تا مدتی دیگر عرضه خواهد شد و به جرات میتوان گفت یکی از برترین بازی هایی نیز خواهد بود که با مخلوط کردن سبک و سیاق چندین بازی با یکدیگر و گنجاندن تمومی ویژگی های انها  در خود ، معجون بسیار دلچسبی را برای گیمران در آینده آماده کند.

Dark XBOX360-COMPLEX

 

Dark xbox360 cover small دانلود بازی Dark برای XBOX360

 

 

خون آشام شب
جزییات فراوانی در مورد داستان بازی در دسترس نیست.اما با توجه به همین جزییات کم مقداری از داستان اصلی بازی را به صورت کلی برای شما شرح میدهیم. شخصیت اصلی بازی که شما کنترل او را به دست خواهید گرفت Eric تام دارد.اریک بر اثر یک حادثه حافظه اش را به کلی از دست داده است و هیچ چیزی از گذشته را به خاطر ندارد. حتی نمیداند که یک خون آشام بوده و برای ادامه ی زندگی نیاز به خون انسان دارد، اما چیزی که در حال حاضر مهم  خواهد بود این است که باید از دست یک سری جنایتکار فاسد که از گذشته ی وی و تمامی رمز رازهای زندگی اش خبر دارند فرار کند.

 

تیره و تاریک به سبک کمیک
گرافیک بازی حالت کارتونی مانند دارد. دقیق تر بخواهیم بگوییم حالت کمیک مانند دارد، مانند بازی های Dishonored و The Walking Dead . در این یکی دوسال اخیر این سبک گرافیک طرفداران بسیاری پیدا کرده است و میتوان گفت دیگر جزو نکات منفی بازی ها حساب نمیشود و بلعکس حتی میتواند همچین گرافیکی را جزو نکات مثبت بازی به حساب آورد.
سیستم نورپردازی ها در شب نیز با توجه به کمیک بودن گرافیک بازی بسیار خوب از آب در آمده اند. در کنار نورپردازی های موفقت آمیز ، طراحی شخصیت ها نیز به نظر جالب می آید. در کل گرافیک DARK تا به حال با توجه به تریلر ها و تصاویر هیچگونه مشکلی نداشته است و پیش بینی میشود بتواند مخاطب های زیادی را جذب کند.

 

در تاریکی شب دشمنان را نابود کن
میتوان گفت سبک اصلی بازی ِARK اکشن ، مخفی کاری خواهد بود که با اضافه کردن المان های نقش آفرینی ، تخیلی و اول شخص به خود به نظر میرسد توانسته گیم پلی بسیار سرگرم کننده برای بازیبازان خلق کند. اریک همیشه در تاریکی حرکت میکند و از پشت سر دشمنان را به صورت مخفیانه به قتل می رساند. آیتم های مختلفی برای برداشتن دشمنان از سر راه وجود دارد که در ادامه به برسی چند آیتم مهم و اصلی در مبارزه و نابودی دشمنان می پردازیم.
SHADOW GRIP : با فعال کردن این ویژگی هر دو دست اریک نیروی خاصی را جذب میکند و دست های وی شباهت به دست های یک گرگ نما پیدا می کند و میتواند به راحتی گردن دشمنان را بشکند و یا آنها را به اطراف پرتاب کند ، البته با به قتل رساندن بسیاری از دشمنان میتوانید این ایتم بازی را از حالت ابتدایی به حالت پیشرفته افزایش دهید.
PRESE NCE : ویژگی محبوب که قبلا در بسیاری از بازی ها از جمله STAR WARS دیده بودیم. با فعال کردن PN میتوانید به ذهن دشمنان نفوذ کنید و کارهایی را به انها تحمیل کنید که خودشان قصد انجامشان را نداشته باشند. به عنوان مثال: دشمن را مجبور کنید خود را از بلندی به پایین پرتاب کند و یا با اسلحه به سمت خودش شلیک کند.
VAMPIRE VISION : یا فعال کردن این ویژگی میتوانید همانند بازی HITMAN پشت تمامی اجسام و دیوار ها را ببینید. همچنین قادر خواهید بود مسیر حرکت دشمنان و جهت تماشای محیط توسط انها را مشاهده کنید.

 

 

mahasal98 بازدید : 77 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۳۸ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۴۹۷×۱۱۴۶ – ۴۳۸۰×۲۹۶۸ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallWMW مجموعه 238 والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون Wonderful Mixed Walpapers

 

 

 

mahasal98 بازدید : 78 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
Crime Line – عنوان یک بازی جنایی به سبک HOG است.در این بازی در نقش یک کارآگاه مسئولیت بررسی به طیف گسترده ای از جرایم سنگین را به عهده خواهید داشت.عمده پرونده ها حاکی از قتل می باشد.در این بازی کم حجم مجموعا ۱۲ مرحله را پیش روی خواهید داشت. در هر مرحله می بایست با حضور در صحنه ی قتل و بازسازی وقایع و فضای جنایت ، سرنخ هایی را برای پیدا کردن قاتل به دست آورید.مصاحبه با شاهدان و بازجویی از مظنونان از دیگر ماموریت های شما در این بازی خواهد بود.پس از دستگیری قاتل نیز می بایست دریابید که انگیزه او از ارتکاب جرم چه بوده است و…در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب را مشاهده کنید.  
 

Crime Cover دانلود بازی Crime Line برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Crime S1 دانلود بازی Crime Line برای PC Crime S2 دانلود بازی Crime Line برای PC  

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

mahasal98 بازدید : 84 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
Druid Kingdom – یک بازی جذاب و زیبا به سبک Dash است.در این بازی یک ماجراجویی هیجان انگیز در انتظار شما خواهد بود.همچنانکه می دانید این بازیها ترکیبی از چند سبک ، مدیریت زمان ، شبیه ساز ، استراتژیک است.در هر مرحله از این بازی می بایست با جمع آوری و مدیریت صحیح منابع ، آموزش کارگران و سربازان برای بهبود وضعیت کارآمدی و مهارت نیروها و.. با دشمن مبارزه و پیروز شوید.در یکی از مراحل جذاب این بازی به بازسازی باغ های معلق بابل و حفاظت از آن خواهید پرداخت.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

Druid Cover دانلود بازی کم حجم و زیبای Druid Kingdom

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Druid S2 دانلود بازی کم حجم و زیبای Druid Kingdom Druid S1 دانلود بازی کم حجم و زیبای Druid Kingdom

 

  مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

mahasal98 بازدید : 577 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

تصویر پس‌زمینه متحرک یا Live wallpaper زیبای Nature Pro HD دارای تصاویری زیبا از منظر مختلف است که می‌تواند به‌عنوان یک پس‌زمینه‌ی زیبا برای موبایل یا تبلت شما باشد. این تصویر دارای دو تم شب و روز است که در طول شبانه‌روز به‌طور خودکار قابل تغییر است. کیفیت مناظر نیز بالا است و می‌توانید بخش‌های گوناگون آن نظیر درختان موجود در عکس را بنا به سلیقه خود تغییر دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

nature pro hd android لایو والپیپر Nature Pro HD Live Wallpaper 5.1   اندروید

 

mahasal98 بازدید : 115 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

Legends of Dawn گیمرها را به نبردهای خونین در مناطق شمالی Narr فرا می خواند. زنده ماندن شما بسته به خود شما، جادوی شما و شمشیر شما دارد. چیزی که این بازی را از سایر بازی های مشابه به خود متمایز می کند، آزادی بازی که در چندین ویژگی متعدد که به ندرت در بازی های سبک RPG دیده شده است می باشد. در این بازی سعی شده تا نبردها به واقعیت بسیار نزدیک شده و تجربه ای که خواستار درونی گیمرها می باشد مهیا شود. البته، گزینه هایی که شما در هنگام بازی کردن پیش رو دارید شما را از امتحان کردن دیگر موارد منع نمی کند و همچنین می توانید سایر موارد را به طور همزمان نیز استفاده نمایید. شما می توانید نیروی جادویی و شمشیر خود را ترکیب کنید و … . بازی Legends of Dawn از محدودیت های کلاسیک برخلاف زندگی واقعی جدا شده است. کلاس، مسابقه و تفاوت ها در تمامی بازی وجود دارد اما بعد از این که شما سبک و مسابقه خود را انتخاب نمودید، می توانید تمامی موارد بازی را بدون ریستارت نمودن بازی جایگزین نمایید و استفاده کنید.

Legends of Dawn PC-SKIDROW

 

Legends of Dawn pc cover small دانلود بازی Legends of Dawn برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
Processor:Intel Core 2 Duo 2.2 Ghz or AMD Athlon 64 X2 5000+
Memory:1 GB RAM
Graphics:512 Mb RAM, supporting Pixel Shader 3.0 (Nvidia GeForce 8800 or ATI Radeon HD3850)
DirectX®:9.0c
Hard Drive:8500 MB HD space
Sound:DirectSound compatible sound card
Additional:Game uses resources streaming to avoid loading screens therefore SSD or fast HD is highly recommended

 

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
Processor:Intel Core 2 Quad or AMD Phenom X4
Memory:1 GB RAM
Graphics:1 Gb RAM, supporting Pixel Shader 3.0 (Nvidia GeForce GTX260 or ATI Radeon HD4850)
DirectX®:9.0c
Hard Drive:8500 MB HD space
Sound:DirectSound compatible sound card
Additional:Game uses resources streaming to avoid loading screens therefore SSD or fast HD is highly recommended

 

تصاویری از محیط بازی:

Legends of Dawn screenshots 01 small دانلود بازی Legends of Dawn برای PC Legends of Dawn screenshots 02 small دانلود بازی Legends of Dawn برای PC

Legends of Dawn screenshots 03 small دانلود بازی Legends of Dawn برای PC Legends of Dawn screenshots 04 small دانلود بازی Legends of Dawn برای PC

Legends of Dawn screenshots 05 small دانلود بازی Legends of Dawn برای PC Legends of Dawn screenshots 06 small دانلود بازی Legends of Dawn برای PC

 

mahasal98 بازدید : 202 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.1 Final

 

 

تغییرات اعمال شده در این نسخه :

Added support for new types of video streaming sites
Added support for Firefox 24 and SeaMonkey 2.19
Added a workaround for youtube changes
Fixed bugs 

 

آموزش فعال سازی نرم افزار Internet Download Manager:

1) ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا از پاک شدن فایل فعال سازی نرم افزار جلوگیری شوید.

۲) حال فایل دانلود شده خود را از حالت فشرده خارج کنید.

۳) با استفاده از CTRL + ALT + DELETE به قسمت Task Manager و سپس بخش Processes رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه End Process را انتخاب نمایید. (در صورت نبود این فایل اجرایی در لیست Processes به مرحله ۴ بروید)

۴) حال فایل اکسترکت شده در مرحله ۲ را باز کرده و فایل اجرایی موجود را نصب نمایید.

۵) پس از اتمام نصب، فایل Patch را به صورت Run As Administrator اجرا کنید و نرم افزار خود را پچ نمایید. حال به اجرای نرم افزار بپردازید.

توجه: در صورت دریافت اررور Could not found، محل نصب نرم افزار را به صورت دستی وارد نمایید. هنگامی که از شما درخواست جستجو برای فایل اجرایی نرم افزار شد، آن را تایید کنید و فایل اجرایی نرم افزار را که واقع در یکی از دو فولدر Program Files\Internet Download Manager یا Program Files(x86)\Internet Download Manager می باشد انتخاب نمایید و اجازه دهید نرم افزار پچ شود.

 

mahasal98 بازدید : 68 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)
Myths of the World Chinese Healer – عنوان یک متفاوت و زیبا به سبک Hidden Object است.در این بازی در نقش یک شفا دهنده و درمانگر زبر دست چینی برای درمان پسر امپراتور به شهر سلطنتی دعوت شده اید.در طول بازی اما با ماموریت های متفاوت و گوناگونی مواجه می شوید و در این راستا در ساخت معجون های گیاهی که در درمان بیماران به شکل معجزه آسایی اثر گذارند مجرب تر شده و در مراحل بعدی از این آموزه ها بهره خواهید برد.در این نسخه از بازی سه جایزه به عنوان سورپرایز در مراحل خاصی گنجانده شده که تحت شرایط ویژه ای به دست خواهد آمد…  
 

Myths Cover دانلود بازی Myths of the World Chinese Healer برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Myths S1 دانلود بازی Myths of the World Chinese Healer برای PC Myths S2 دانلود بازی Myths of the World Chinese Healer برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

mahasal98 بازدید : 79 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای گفتگوی متنی برای موبایل است. این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است اکنون به‌یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان است. از مزیت‌های این نرم‌افزار قابلیت نصب آن بر روی اکثر گوشی‌ها صرف نظر از سیستم عامل شماست و همین امر باعث خواهد شد که بتوانید با تعداد بیشتری از دوستانتان در ارتباط باشید. در WhatsApp Messenger به‌غیر از چت متنی می‌توانید تصویر، صدا و فیلم هم برای دوستانتان ارسال کنید. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه این است که نیازی به ثبت‌نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرورهای WhatsApp ثبت شده‌اند را دریافت می‌کند و اتوماتیک آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد. هم‌چنین WhatsApp از حجم کمی از اینترنت برای ایجاد ارتباط استفاده می‌کند.

 

whatsapp s60 anna belle مسنجر محبوب WhatsApp Messenger 2.10.1485   سیمبیان OS^3 Anna Belle

 

mahasal98 بازدید : 98 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

PBS – NOVA: Extreme Cave Diving (2013) 720p HDTV AAC x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Extreme مستند کاوش در غار های زیرآبی Extreme Cave Diving

 

نام مستند : Extreme Cave Diving

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۵۳ دقیقه

حجم : ۱٫۴۴ گیگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه :Extreme Cave Diving ، عنوان یک مستند زیبا محصول شبکه PBS در سال ۲۰۱۳ است.در این مستند دکتر کنی به همراه تیمی مجرب از متخصصان رشته های مختلف ، همچون هوا شناسان ، دیرینه شناسان و زیست شناسان به بررسی همه جانبه غار های زیر آب می پردازند که به هنگام آخرین عصر یخبندان ، یعنی زمانی که سطح آب نزدیک به ۴۰۰ فوت پایین تر از امروز بود تشکیل شده اند.بی تردید آنها به یکی از خطرناکترین نقاط مرزی زمین گام خواهند گذاشت…

 

mahasal98 بازدید : 63 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۰ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 – 2560X1600 آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallCDW3 مجموعه 90 والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون Computer Desktop Walpapers

 

 

 

mahasal98 بازدید : 104 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)
Haunted Legends 4 The Curse of Vox – عنوان یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است.در این بازی به تحقیق و پژوهش پیرامون یک خانه که گویا خالی از سکنه اما مملو از ارواح است خواهید پرداخت.سیلویا که از مدت ها پیش در این زمینه از شما درخواست کمک کرده بود دیگر طاقتش تاخت شده است.نیروی پلیس پرونده مفقود شدن برابر او را مختومه اعلام کرد و حالا تنها امید سیلویا برای روشن شدن این موضوع شما هستید.اما مشکل بزرگی که فعلا پیش روی شماست همانا فتح خانه توسط ارواح است.چگونه می توان آنها را به عقب راند ؟ آیا می توان با آنها صلح کرد ؟ گویا پاسخ تمامی این پرسش ها در کتابچه ای در زیرزمین خانه قرار دارد..  
 

Haunted Cover دانلود بازی Haunted Legends 4 The Curse of Vox برای PC

 

 

 تصاویر محیط بازی :

Haunted S1 دانلود بازی Haunted Legends 4 The Curse of Vox برای PC Haunted S2 دانلود بازی Haunted Legends 4 The Curse of Vox برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Haunted Legends 4 The Curse of Vox برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

mahasal98 بازدید : 114 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

The Cranks – یک بازی جذاب و زیبا به سبک Dash است.سبک این بازی شباهت زیادی به بازی همسایه جهنمی دارد.چرا که در هر مرحله از این بازی به اشکال مختلف به آزار و اذیت همسایه های خود خواهید پرداخت.این داستان از آنجا آغاز می شود این خانواده شجاع از یکنواختی به ستوه آمده و برای ایجاد تنوع به شهر جدید کرنکی مهاجرت می کنند.اما در آنجا همسایه های خونسرد که فاقد هرگونه هیجانی هستند ، استقبال خوبی از آنها نمی کنند و این اتفاقات موجبات ناراحتی این خانواده را فراهم می کنند.از این جهت شما از هیچ کاری در راستای اذیت کردن آنها فروگذار نخواهید کرد.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

Cranks Cover دانلود بازی مدیریتی The Cranks برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Cranks S2 دانلود بازی مدیریتی The Cranks برای PC Cranks S1 دانلود بازی مدیریتی The Cranks برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

 

mahasal98 بازدید : 73 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۱۱۵ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت Psd, Png, Ico و در ابعاد ۱۲۸در ۱۲۸ هستند..

 

Harmonia مجموعه 115 آیکون با طرح نقاشی Harmonia Pastelis Icon

 

 

mahasal98 بازدید : 332 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

بازی FaceMe Backgammon یک بازی تخته‌نرد زیبا برای iOS است که در آن قابلیت بازی به‌صورت آنلاین و با دوستانتان نیز وجود دارد. در این بازی می‌توانید به‌راحتی باقی دوستانتان که این بازی را در اختیار دارند را دعوت کنید تا با یکدیگر بازی انجام دهید، البته خود بازی نیز از طریق Game Center می‌تواند برای شما یک رقیب پیدا کند تا دونفره بازی کنید. در غیر این صورت نیز می‌توانید با کمک Bluetooth و Wi-fi با دیگران به بازی بپردازید. بازی دارای تنظیمات متنوعی است و می‌توانید در قسمت تنظیمات، تغییرات زیادی در نحوه‌ی انجام بازی اعمال کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. این بازی برای صفحه نمایش iPhone 5 نیز بهینه شده است.

 

faceme backgammon بازی تخته نرد FaceMe Backgammon 3.3.5   آیفون و آیپد

 

mahasal98 بازدید : 495 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)
Rush for Gold: Alaska – یک بازی زیبا به سبک Dash است.در این بازی همچنانکه از نام آن پیداست به جستجوی طلا خواهید پرداخت.این تلاش از برای یافتن طلا در این بازی به صورت سیستماتیک پی گرفته می شود و پس کشف نقاطی که دارای منابع عظیم طلا هستند با ترتیب کارگران و فراهم کردن تمامی شرایط به استخراج طلا از معادن آلاسکا خواهید پرداخت و در ادامه می بایست از آنها در مقابل راهزنان و دزدان محافظت کنید….در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

Rush Cover دانلود بازی مدیریتی Rush for Gold: Alaska برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Rush S2 دانلود بازی مدیریتی Rush for Gold: Alaska برای PC Rush S1 دانلود بازی مدیریتی Rush for Gold: Alaska برای PC

 

  مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی مدیریتی Rush for Gold: Alaska برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

mahasal98 بازدید : 279 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Where's My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where's My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است و در نسخه‌ی قرار داده شده که XL نام دارد، ۲۰ مرحله‌ با فضای بزرگ نیز وجود دارد که اختصاصاً برای موبایل‌های با صفحه نمایش بزرگ‌تر ساخته شده است! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my water xl android بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? XL 1.0.2   اندروید

 

mahasal98 بازدید : 90 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

بدون شک مدیاپلیر AVPlayer یکی از بهترین پخش‌کننده‌های فایل‌های صوتی و تصویری برای آیفون و آیپد به‌شمار می‌رود. از مزایای اصلی این نرم‌افزار، پشتیبانی آن از اکثر فرمت‌های محبوب است که باعث می‌شود بتوانید بدون داشتن دردسر کانورت و تبدیل فایل‌های تصویری، آن‌ها را مستقیماً از AVPlayer مشاهده نمایید. انتقال فایل به AVPlayer نیز ساده است. کافیست آن را با USB به کامپیوتر وصل کرده و در آیتونز در قسمت مربوط به AVPlayer فایل‌هایتان را به فولدر این برنامه انتقال دهید. یا در صورت داشتن Wireless می‌توانید با استفاده از IP مشخصی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد به‌صورت بیسیم و با وارد کردن IP داده شده در مرورگر کامپیوتر خود، اطلاعات را به فولدر اصلی برنامه انتقال دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

avplayer iphone مدیاپلیر قدرتمند AVPlayer 2.01   آیفون

 

mahasal98 بازدید : 59 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness S02 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p  با زیرنویس فارسی
|اتمام مجموعه، زیرنویس فارسی تمامی قسمت های مجموعه در ادامه مطلب قرار گرفت| 

kpan دانلود فصل دوم انیمیشن Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness
 
نام انیمیشن :  Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness S02 – کونگ فو پاندا: افسانه های شگفت انگیز فصل ۲
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، کمدی
سال انتشار : ۲۰۱۲
وضعیت : در حال پخش 
مدت زمان : ۲۲ دقیقه 
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p
امتیاز : ۶٫۶/ ۱۰ 
زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی دانلودها
اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ پخش قسمت ها :  IMDB ، ویکی پدیا
 
خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و … ، هم اکنون می توانید فصل دوم این مجموعه فوق العاده جذاب را از دانلودها دریافت نمایید .
 
 
mahasal98 بازدید : 542 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار HD Panorama+ به شما در انداختن عکس‌های پانوراما کمک می‌کند. از مزایای این نرم‌افزار این است که کیفیت عکس‌ها پس از ذخیره شدن همچنان بالا خواهد ماند. همچنین کار با نرم‌افزار ساده است و می‌توانید با کمک آن عکس‌هایی پانوراما تا ۳۶۰ درجه بگیرید. کافیست موبایل خود را در دست گرفته و پس شروع عکاسی، دوربین را به آرامی در جهات مختلف حرکت دهید و پس از پایان کار از نتیجه‌ی کارتان لذت ببرید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

hd panorama android عکاسی پانوراما با HD Panorama+ 2.13   اندروید

 

mahasal98 بازدید : 297 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

SBS – Wildest India (2012) Complete DVDRip x264 AAC

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

|مجموعه کامل شامل ۵ قسمت|

 

India مستند طبیعت شگفت انگیز هندوستان Wildest India

نام مستند : Wildest India

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵*۵۰ دقیقه

حجم : ۵*۷۰۰ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه :Wildest India ، مجموعه مستندی زیبا محصول شبکه SBS در سال ۲۰۱۲ است که در ۵ قسمت تدوین شده است.این مستند در هر قسمت تصاویری خیره کننده از طبیعت بکر و زیبا به همراه گونه های جانوری مناطق مختلف هند را به ارمغان خواهد آورد.جفرافیای هند بسیار متنوع است و کوه، بیابان، دشت، تپه و فلات را شامل می‌شود. آب و هوای این کشور از حاره‌ای در جنوب تا آب و هوای معتدل در شمال متغیر است و از این جهت گونه های جانوری متنوعی در آن زندگی می کنند که در این مستند سوژه فیلم برداران قرار گرفته است.

 

mahasal98 بازدید : 56 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)
Myths of the World Chinese Healer – عنوان یک متفاوت و زیبا به سبک Hidden Object است.در این بازی در نقش یک شفا دهنده و درمانگر زبر دست چینی برای درمان پسر امپراتور به شهر سلطنتی دعوت شده اید.در طول بازی اما با ماموریت های متفاوت و گوناگونی مواجه می شوید و در این راستا در ساخت معجون های گیاهی که در درمان بیماران به شکل معجزه آسایی اثر گذارند مجرب تر شده و در مراحل بعدی از این آموزه ها بهره خواهید برد.در این نسخه از بازی سه جایزه به عنوان سورپرایز در مراحل خاصی گنجانده شده که تحت شرایط ویژه ای به دست خواهد آمد…  
 

Myths Cover دانلود بازی Myths of the World Chinese Healer برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Myths S1 دانلود بازی Myths of the World Chinese Healer برای PC Myths S2 دانلود بازی Myths of the World Chinese Healer برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

mahasal98 بازدید : 49 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

A Turtle's Tale 2: Sammy's Escape from Paradise BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

Sammy 2 cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن سامی 2   A Turtles Tale 2 2012

 

نام انیمیشن: Sammy's Escape from Paradise – سامی ۲

ژانر: انیمیشن ، خانوادگی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۲ دقیقه

حجم: ۶۶۷ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: سامی و ری، دو دوست صمیمی در حال خوش گذرانی در آب های دریایی و سواحل شنی هستند. ناگهان، یک دزد خرابکار وارد می شود و آن ها را با خود می برد تا در نمایشگاه آبی خود نمایش دهد و …

 

mahasal98 بازدید : 54 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر گرافیکی و هنری آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallAHW2 مجموعه 50 والپیپر گرافیکی و هنری Abstract HD Walpapers

 

 

 

mahasal98 بازدید : 410 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (1)

بازی Where's My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where's My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است. همچنین در نسخه‌ی XL بازی که مختص آیپد ارائه شده است ۲۰ مرحله‌ با فضای بزرگتر قرار داده شده است. لطفاً توجه داشته باشید این بازی مختص آیپد است و برای اجرای آن به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my mickey xl ipad بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? XL 1.0.2   آیپد

 

 

 

mahasal98 بازدید : 69 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

TOP 50 Goals Of The Season 2013 Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

TOP 50 Goals دانلود کلیپ 50 گل برتر فوتبال TOP 50 Goals Of The Season 2013

 

نام : TOP 50 Goals Of The Season 2013

ژانر: ورزشی

سال انتشار: ۲۰۱۳

حجم: ۱۲۰ مگابایت

کیفیت: HD 720p

توضیحات : برای شما علاقه مندان به رشته ی پرطرفدار فوتبال مجموعه ی ۵۰ گل برتر در فصل های ۲۰۱۲-۲۰۱۳ را آماده کرده ایم که از تیم های مختلف جمع آوری شده اند . برای دانلود این ویدئو کلیپ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

download دانلود کلیپ 50 گل برتر فوتبال TOP 50 Goals Of The Season 2013

mahasal98 بازدید : 76 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به امور گرافیکی و … که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت EPS که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

Dark abstract backgrounds مجموعه 5 وکتور مشکی پس زمینه Dark Abstract Backgrounds

 

 

 

mahasal98 بازدید : 86 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان به گرافیک و هنر ، مجموعه ای از ۲ بنر وکتور رنگارنگ و زیبا را آماده کرده ایم که دارای فرمت AI هستند . وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند.ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

 

Abstract Blue Banners دانلود وکتور بنرهای آبی رنگ Abstract Blue Banners

 

 

 

mahasal98 بازدید : 311 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

Jigsaw Boom 3 عنوان یک بازی فکری و کم حجم پازل می باشد . این بازی از گالری هنری زیبایی بهره می برد و می توانید تصاویر مختلف را در بازی وارد کنید و با موسقی متن عالی ، به حل کردن پازل ها بپردازید . این قابلیت را دارید تا عکس هایی به صورت ۱۲ تا ۳۰۰ قطعه را انتخاب کنید و ساعت ها خود را مشغول نمایید . این بازی برای تمامی سنین مناسب است که در ادامه می توانید نسخه ۳ آن را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Jigsaw Boom 3 بازی فکری و کم حجم جورچین تصاویر Jigsaw Boom 3

 

 

تصاویر محیط بازی :

Jigsaw Boom 3 s2 s بازی فکری و کم حجم جورچین تصاویر Jigsaw Boom 3 Jigsaw Boom 3 s1 s بازی فکری و کم حجم جورچین تصاویر Jigsaw Boom 3

 

mahasal98 بازدید : 193 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۸۸ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers S9 مجموعه 88 والپیپر متنوع برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

 

 

 

mahasal98 بازدید : 118 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

The Last of Us عنوان یک بازی اختصاصی برای PS3 می باشد که در ۲۰۱۳ راهی بازار شد و مورد توجه بسیاری از منتقدین قرار گرفت . برای شما علاقه مندان ، موزیک های بازی را به صورت جداگانه و با کیفیت ۳۲۰ Kbps آماده کرده ایم . داستان بازی از انجا شروع می شود که کل شهر را ویروسی قارچی به نام cordyceps فراگرفته و مردم شهر را الوده نموده است.این ویروس طوری است که اگر انسانی به آن الوده گردد این انسان تبدیل به زامبی میشود.در این شهر که این ویروس انرا فرا گرفته است تنها یک منطقه وجود دارد که در ان انسانهای بازمانده از این ویروس در انجا جمع شدند.این منطقه حفاظتی توسط سربازانی مراقبت میشود تا انسانهای الوده به این ویروس وارد منطقه حفاظتی نشوند.در این منطقه حفاظتی دو نفر به نامهای joelوellie هم هستند که شخصیتهای اصلی داستان بشمار میروند.joel یک مرد ۴۰ ساله است که قبلا قاچاقچی بوده و ellie یک دختر ۱۴ساله میباشد که پدرو مادری ندارد.یک روز دوست joel از او درخواست میکند که از ellie که پدرو مادری ندارد مراقبت کند.یک روز این دو نفر به دلیلی از منطقه حفاظتی فرار میکنند.

 

The Last of Us OST دانلود آهنگ های بازی آخرین بازمانده از ما The Last of Us Soundtracks

 

 

caution دانلود آهنگ های بازی آخرین بازمانده از ما The Last of Us Soundtracks توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

List دانلود آهنگ های بازی آخرین بازمانده از ما The Last of Us Soundtracks

download دانلود آهنگ های بازی آخرین بازمانده از ما The Last of Us Soundtracks دانلود نسخه کامل PS3 بازی

mahasal98 بازدید : 371 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

Royal Envoy 3: Campaign for the Crown عنوانی جدید از سری بازی های مدیریتی (Dash) نماینده سلطنتی می باشد . شخصی سیاه پوش به کاخ نفوذ کرده است ، این غریبه با به چالش کشیدن تاج و تخت ، پادشاه را برای پادشاهی مناسب نمی دانست و خواهان برکناری او بود . او خود را پادشاهی لایق تر می دانست . از این رو شما توسط شاه به عنوان نماینده انتخاب شده اید تا با کمک به پادشاه ، باعث پیروزی او در انتخابات شوید و از حقیقت و عدالت کشور دفاع نمایید . به طور کل شاهد ۶۳ مرحله ی جذاب در بازی خواهیم بود که هرکدام چالشی جدید به حساب می آیند .

 

Royal Envoy 3 دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown

 

 

تصاویر محیط بازی :

Dark Dimensions City of Ash S2 s دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown Royal Envoy 3 S1 s دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown

 

caution دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown

mahasal98 بازدید : 58 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness Season 3 WebRip (2013) Mkv

قسمت 6 در ادامه مطلب قرار گرفت

زیرنویس فارسی قسمت های ۱ و ۲ در ادامه مطلب قرار گرفت

 

legends of awesomeness season 3 cover دانلود فصل سوم انیمیشن پاندای کونگ فو کار    Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness Season 3

 

نام انیمیشن: Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness Season 3 – فصل سوم انیمیشن پاندای کونگ فو کار: افسانه های شگفت انگیز

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلودها

خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …

 

mahasal98 بازدید : 306 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

بازی یک شوتر اول شخص است. اما نه یک شوتر نظامی. این بازی گیم پلی خود را بر کشتار مطلق و تیر اندازی محض مبتنی ساخته است. این سبک که در گذشته طرفداران بسیاری داشته، این روز ها دچار تحولات زیادی شده. این تحولات هم مدیون ورود نیرو های فرابشری به بازی های ویدئویی است. اسطوره های این سبک که در سال های اخیر عرضه شده اند مانند Serious Sam BFG و Duke Nukem 3D به دلیل عدم وجود یک ویژگی و نوآوری خاص در اکشن بازی، آن طور که در سال های گذشته تحسین می شدند، مورد تمجید واقع نشدند. متاسفانه Painkiller: H & D نیز در همین زمره جای گرفته است. تنها باید یک اسلحه گرم را بدست بگیرید و دریایی از موجودات شیطانی را خشک کنید. تنوع اسلحه با تکیه بر اطلاعات منتشر شده از سطح بالایی برخوردار نیست. البته مدت زمان کم گیم پلی بازی را می توان توجیه این قضیه دانست. از اسلحه های بازی می توان به Stakethrower، Shotgun و یک اسلحه الکتریکی اشاره کرد که به خواست سازندگان، این سه تفنگ، اسلحه های محوری و اصلی بازی هستند.

Painkiller Hell and Damnation XBOX360-COMPLEX

 

painkiller hell and damnation xbox cover دانلود بازی Painkiller: Hell and Damnation برای XBOX360

 

 

روند مراحل بازی به مانند عناوین hack & slash است. یعنی به محض ورود به محیط هایی محدود، چندی از دشمنان شیطانی بر سرتان هجوم می آورند و باید با استفاده از اسلحه تان عرض قدرت کنید. سپس ادامه مسیر برشما روشن می شود و می توانید به مسیرتان ادامه دهید. از مشکلات این سیستم می توان به کاهش آزادی عمل اشاره داشت؛ البته تاثیر این مورد بر هوش مصنوعی بازی و درجه سختی آن به وضوح مشخص است.
از اصالت شوتر های این چنینی، می توان به باس فایت های جنجالی و سریع اشاره داشت. این بار باید همان روند سریعی را که برای از بین بردن نیرو های معمولی استفاده می کردید، با کمی تمرکز و تفکر ترکیب کنید و به مبارزه ی غول پیکر های دنیای  Painkiller بروید. پس اگر علاقه مند به از بین بردن غول آخر ها با استفاده از سلاح گرم هستید، تجربه ی این بازی را از دست ندهید.
بخش چند نفره ی بازی هم از عوامل مثبت این عنوان است. به خصوص بخش Co-op که این روزها طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است. در این بخش دو نفره، شخصی به نام Eve در کنار دنیل به سوی مبارزه می رود. شما در این بخش همان کمپین اصلی بازی را به صورت split screen پیگیری خواهید کرد.
در بخش Multiplayer هم بدین صورت است که می توانید به کمک هفت نفر از دوستان خود (در مجموع ۸ نفر خواهید شد) در نقشه هایی معهود برای بقا مبارزه کنید.

 

اگر به شمایل دشمنانتان در این بازی نگاهی بیندازید، سازندگان سعی داشته اند تا نوعی حس دلهره را به لطف چهره کریه این موجودات و سرعت آن ها، به شما القا کنند. اما تنها این نیست و جهت به مرحله اجرا رسیدن این المان؛ نیاز به صدا های گنگ و دلهر آور است. چیزی که در Painkiller نیز رعایت می شود اما تعیین سطح و تحلیل آن از الآن غیر ممکن است.
نقش موسیقی بازی نیز در این مهم قابل ذکر است اما سازندگان بر ضرب همان نسخه ۲۰۰۴ تاکید دارند. امیدواریم آسیب جدی به این شاخص وارد نشود!
نقد و تحلیل های حاصل از نسخه PC این بازی این بیش از همه، حاکی از آن است که هوش مصنوعی بسیار ضعیف دشمنان عامل جلوگیری از لذت بردن از کشتار نیرو های شیاطین شده است. تا حدی که منتقد سایت IGN در این مورد این چنین اذعان داشت:
“به موجب هوش مصنوعی، به ظاهر دشمنانتان بی هوش و گلیچی هستند!”
نمرات این بازی از کف ۵/۱۰ تا سقف ۸/۱۰ پیش رفته و سازندگان وعده داده اند که بسیاری از مشکلات این بازی را در نسخه های کنسولی رفع کنند. به خصوص هوش مصنوعی!
به هر حال، سطح این بازی در حدی به نظر می رسد که شایسته ی انتظار باشد و بتوانیم آن را یک Old School واقعی بدانیم!

 

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

mahasal98 بازدید : 126 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

Max Steel Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۱۴ در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت ۱۴ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

max steel 2013 cover دانلود فصل اول انیمیشن مکس استیل   Max Steel S01 2013

 

نام انیمیشن: Max Steel Season 1 – فصل اول سریال کارتونی مکس استیل

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۳۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

Wiki

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: جوان ۱۶ ساله ای با نام Maxwell (به اختصار Max) بعد از اینکه با مادرش به شهر کوچکی به نام "کاپر کنیِن" می آید، زندگی تازه ای را تجربه می کند. در این شهر او دوستان جدید، آدم های لات، و تبهکارانی را ملاقات می کند که سعی دارند تا انرژی "توربو" او که یک انرژی خاص می باشد را تسخیر نمایند. مکس باید با گروه N-TECH، یک سازمان خصوصی که پدرش "جیم" آن را ایجاد کرده، ملحق شود تا بتواند بر شرکت Trans-Human غلبه کند و از دسترسی این گروه به سرتاسر کهکشان هستی به مدیریت رهبر شیطان صفت خود با نام "مایلز درِد" جلوگیری کند. نیروهای مکس به طور پنهانی می باشند و با کمک دوست بسیار صمیمی او با نام "استیل"، کسی که توسط پدر مکس طراحی شده است، این نیروها تعدیل و کنترل می شوند تا از قرار گرفتن مکس در شرایط بحرانی جلوگیری شود و استیل تبدیل به زره های مختلفی برای مکس می شود تا از او دربرابر هر آنچه در نبردهای زمینی وجود دارد محافظت کند. در همین مسیر، با کمک گروه N-TECH به سرپرستی عموی مکس با نام "فرِس"، هر دوی آن ها می خواهند اسرار باقی مانده ی بسیاری که در حافظه ی فراموش شده ی "استیل" وجود دارد و همچنین چیزی که دقیقا برای پدر مکس اتفاق افتاده است را کشف کنند و …

 

mahasal98 بازدید : 55 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

Angry Birds Toons Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت شانزدهم به پست اضافه شد|

 

angry birds toons cover دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

 

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 355
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 11,010
  • بازدید کلی : 81,912
  • تبلیغات



    باکس 24