loading...
ماه عسل
WELLCOME TO OUR SITE

زمین قانون عجیبی دارد، 
هفت میلیارد آدم 
و فقط با یکی از آنها 
احساس تنهایی نمی کنی 
و خدا نکند که آن یک نفر 
تنهایت بگذارد، 
آن وقت حتی با خودت هم 
غریبه می شوی . . .

به وب ماه عسل 98 خوش آمدید


mahasal98 بازدید : 83 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

دولت هلند در گزارشی که روز دوشنبه منتشر کرد اعلام کرد که در حدود ۳۰۰ هزار کاربر ایرانی اینترنت طی ماه گذشته قربانی جاسوسی توسط  یک یا چند هکر شده‌اند و به‌ویژه پست‌های الکترونیکی آنها در معرض هک قرار داشته‌است

گزارش‌حاکی است که در پی سرقت و جعل گواهینامه‌های شرکت هلندی «دیجینوتار» (DigiNotar)، ارتباطات اینترنتی نزدیک به ۳۰۰ هزار نشانی اختصاصی کامپیوتری (آی‌پی) در ایران ممکن است با رخنه و نفوذ مواجه شده‌باشند.

 

mahasal98 بازدید : 123 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (1)

نرم افزار دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کسپرسکی

Kaspersky Updater 2.3.2

 

 

 

نسخه جدید این نرم افزار، Kaspersky Updater 2.3.2 منتشر شد!

 

هرچند آنتی ویروس کسپرسکی یکی از بهترین و قوی ترین آنتی ویروس های دنیاست، اما آپدیت کردن نسخه های قفل شکسته و کرک شده آن همیشه با مشکلات زیادی همراه است.

 

سریال های غیر مجاز و کپی محصولات امنیتی کسپرسکی معمولا در لیست سیاه این کمپانی قرار میگیرند و امکان آپدیت آنلاین را از کاربر سلب میکنند. برای رفع این مشکل، کاربران مجبورند دائما از سریال ها و Crack های جدیدتر استفاده کنند. و یا آپدیت های آفلاین را دانلود و نصب کنند. اما پیدا کردن جدیدترین آپدیت های آفلاین نیز مشکلات خاص خود را دارد.

 

در این مطلب، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که میتواند به صورت هوشمند جدیدترین آپدیت های آفلاین آنتی ویروس کسپرسکی را پیدا کرده و دانلود کند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا در سایت های مختلف به دنبال آپدیت های آفلاین باشید.

 

نام این نرم افزار، Kaspersky Updater است که به تازگی نسخه جدید آن منتشر شده است.



 

 

علاوه بر دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کسپرسکی، این نرم افزار قادر به دانلود آپدیت آفلاین برای سایر محصولات امنیتی Kaspersky نیر هست. مثل Internet Security , Pure و سایر نرم افزارهای امنیتی.

 

مزیت استفاده از آپدیت آفلاین این است که میتوانید فایل آپدیت را روی کامپیوتر خود ذخیره کنید تا در صورت نصب مجدد ویندوز بتوانید بدون نیاز به دانلود مجدد، آنتی ویروس خود را آپدیت نمایید.

 

مثل آپدیت های معمولی، اولین آپدیت آفلاین نیز کمی حجیم است و دانلود آن زمان بیشتری طول میکشد. اما در دفعات بعدی فقط آپدیت های جدید دانلود میشوند که حجم کمی دارند و به سرعت قابل دانلود هستند.

 

نرم افزار Kaspersky Updater علاوه بر آپدیت دیتابیس آنتی ویروس، قادر به آپدیت امکانات نرم افزار نیز میباشد. کافی است بعد از نصب آنتی ویروس یا سایر نرم افزارهای امنیتی کسپرسکی، این نرم افزار را نیز نصب کنید تا با کمک آن بتوانید آپدیت های آفلاین را دانلود کرده و نصب نمایید. این نرم افزار در حال حاضر از تمام نسخه های کسپرسکی تا 2013 پشتیبانی میکند.

 

 

نسخه جدید نرم افزار دانلود آپدیت آفلاین کسپرسکی، یعنی Kaspersky Updater 2.3.2 را از سرزمین دانلود دریافت کنید:

 

دانلود با حجم 1 مگابایتپسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

 

mahasal98 بازدید : 96 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
مرورگر گوگل کروم یکی از بهترین مرورگر های صفحات وب است؛ اگر دوست دارید با سرعت بیشتری به وبگردی بپردازید حتما این پست را مطالعه كنيد.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ کروم اصولا مرورگر سبکی است و پردازنده و رم سیستم را زیاد اشغال نمی کند و با سیستم های که ضعیف و قدیمی به راحتی کنار می آید. بعضی مواقع بیش از ۱۵ یا ۲۰ تب را باز می کنیم  بدون اینکه  سرعت سیستم کاهش پیدا کند و یا خود کروم دچار کندی در پاسخ دهی به فرمان ها شود . اما گاهی اوقات با باز کردن ۵ یا ۶ تب مشاهده می کنم که کروم به شدت کند می شود . در این بین مشکل میتواند از دو مورد باشد :

ادامه مطلب...

mahasal98 بازدید : 117 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
برای اولین بار در ایران، همزمان با دهه تکریم و تبیین جایگاه مسجد در جامعه و در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، امکان دریافت نشانی و نقشه نزدیکترین مسجد بر اساس موقعیت جغرافیای مشترک و بدون نیاز به نرم افزار و سخت افزار خاص، برای مشترکین ایرانسل ممکن شد
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ خدمات اطلاعات شهری ایرانسل برمبنای عرضه اطلاعات مورد نیاز مشترکین براساس موقعیت جغرافیای تهیه شده و متقاضیان استفاده از این خدمات می‌توانند اماکن مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کرده و نشانی و نقشه نزدیک ترین محل مورد نظر خود را از طریق پیام کوتاه و یا پیام چندرسانه‌ای (MMS) دریافت کنند.
در فاز اول عرضه سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #8*898* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، نشانی وموقعیت مساجد اطراف خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چندرسانه‌ای دریافت کنند.
سرویس اطلاعات شهری ایرانسل هم اکنون در مرحله نخست راه اندازی، نشانی و موقعیت 5هزار مسجد در 51 شهر کشور را در دسترس متقاضیان قرار می‌دهد.


متقاضیان علاقه‌مند به استفاده از این خدمت جدید، باید درابتدا با شماره گیری کد دستوری #8*898* در سرویس نمای دوستان ایرانسل  به صورت رایگان ثبت نام کرده و سپس با استفاده از فهرست‌های مربوطه، از خدمات اطلاعات شهری ایرانسل استفاده کنند.
هزینه استفاده از این سرویس برای دریافت اطلاعات از طریق پیامک 500 ریال و از طریق پیام چندرسانه ای  به همراه نقشه 750 ریال در نظر گرفته شده است.براساس این گزارش، به زودی تمامی بانکها، بیمارستانها و مراکز تفریحی از جمله سینماها و دیگر مراکز خدماتی در سراسر کشور نیز به فهرست خدمات اطلاعات شهری ایرانسل اضافه خواهند شد و صاحبان کسب و کار نیز می‌توانند از طریق پورتال نمای ایرانسل، نسبت به ثبت نقاط تجاری و اداری خود جهت معرفی به مشترکین علاقه‌مند به استفاده از این خدمات اقدام کنند و به این ترتیب علاوه بر معرفی و تبلیغ محصولات خود، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه خود را نیز به سهولت به اطلاع مشترکین برسانند.
mahasal98 بازدید : 770 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
 

 

 

 

 آموزش ارسال اطلاعات به دیتابیس در php

 

پیشنهاد می کنم برای اینکه بتونید در این بخش ، منو همراهی کنید و دقیقأ متوجه توضیحات بشید،اول آموزش قبلی منو حتمأ مطالعه کنید.
بدون مقدمه ، میریم سر اصل مطلب و توضیحات رو شروع می کنم:
اولین بخش کار ما اینه که بتونیم یه صفحه ایجاد کنیم که این صفحه شامل تعدادی فیلد و دو تا دکمه هم داشته باشه تا بازدن دکمه،اطلاعات ارسال بشه.لطفا به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

 

 

mahasal98 بازدید : 199 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

لوگو به نشان نشان تجاری یک کمپانی گفته می شود که به کرات روی رسانه های بصری مختلف و متعدد، به عنوان عنصر هویت بخش کمپانی مورد استفاده قرار می گیرد. طرح لوگو باید خاص و دارای معنا و مفهوم سمبولیک و بیانگر ارزش های کمپانی باشد.
با یک مثال ساده موضوع را روشن می کنیم، اگر فعالیت کمپانی شما در زمینه تولید لوازم جانبی رایانه است بنابراین باید لوگویی بر مبنای لوازم جانبی رایانه مثل ماوس طراحی کنید.

 

شما باید مطمئن شوید که لوگویی که طراحی می کنید مشابه لوگوی کمپانی های دیگر نبوده و در عین حال منحصر به فرد و دارای طرحی خاص و جدید باشد و به تجارت شما هویت بصری خاصی ببخشد. می توانید نکات زیر را در دستور کار طراحی لوگو قرار دهید تا بتوانید یک لوگوی منحصر به فرد و تاثیر گذار داشته باشید.

1. طرح لوگو باید نوع فعالیت کمپانی شما را به بیننده بفهماند. سعی کنید طرح بیش از حد آشکار و قابل فهم نباشد که بیننده در نگاه اول آن را تشخیص دهد. مثلا استفاده از طرح دندان برای طراحی لوگوی یک دندانپزشک خیلی مناسب نیست!

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

2. شما می توانید قوانین را بشکنید! یک لوگو حتما نباید ارزش های کمپانی را بیان کند، و مشتری ممکن است به دنبال سمبل و نشانه ای بی معنی باشد! اگر چه این موضوع کمی غیر معمول است، اما امکان وقوع آن وجود دارد و به نظر ما اشتباه نیست. هر چیزی که برای شما کارایی دارد می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

3. به مشتری ها چیزی ارائه کنید که می خواهند. طراح و مشتری ممکن است هرگز رو در روی یکدیگر قرار نگیرند. یک طراح حرفه ای باید نظرات شخصی خود را کنار گذاشته و مطابق خواست و سلیقه مشتری طراحی کند.

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

4. چرا فرایند طراحی را با یک قلم یا مداد شروع نکنیم؟ استفاده از این ابزارها بسیار ساده تر از مانیتور و ماوس است، بنابراین اجازه دهید کار را با آن ها آغاز کنیم. از رایانه برای طراحی طرح نهایی استفاده کنید، اما ایده اصلی خود را روی کاغذ پیاده کنید.

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

5. شما در قبال آماده سازی و ارائه طرح به مشتری قول می دهید که باید در زمان تعیین شده کار را تحویل دهید. اگر احساس می کنید طرح را در مدت 1 هفته تکمیل می کنید از آن ها 10 روز مهلت بخواهید.

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

6. هنگام طراحی لوگو به تمایلات و گرایشات فکر نکنید، در عوض سعی کنید تا جایی که می توانید یک طرح بکر و اوریجینال ارائه کنید.

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

7. رنگ آمیزی کار را به مرحله آخر موکول کنید. در آغاز طراحی سعی کنید همه چیز ساده و تک رنگ باشد. همچنین از رنگ های زیاد استفاده نکنید. این باعث می شود حس در هم ریختگی و شلوغی و کمبود فضا در یک طرح کوچک ایجاد شود.

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

8. از آیتم های متناسب و مناسب استفاده کنید. به عبارت دیگر، اگر شما می خواهید برای یک وکیل یا مشاور حقوقی لوگو طراحی کنید، نمی توانید از طرح های کمدی یا خنده دار استفاده نمایید.

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

9. لوگو را ساده طراحی کنید. یک طرح ساده تر، بهتر و آسان تر در ذهن بیننده باقی می ماند. لوگوی کمپانی Nike را مجسم کنید- شما هیچ وقت علامت تیک را فراموش نمی کنید. این کاری است که شما هم باید انجام دهید.

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

10. در اولین نشست خود با مشتری، ویژگی های یک لوگو را کاملا برای او توضیح دهید. شما هیچ وقت نمی توانید در فضای اندک یک لوگو حجم زیادی از آیتم ها را قرار دهید.

منیع:persiangfx.com

mahasal98 بازدید : 110 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 

25 نکته براي مقاله نويسي در اينترنت

 

مقالاتي كه حاوي اطلاعات باارزش هستند و دستورالعمل هاي خاص ارائه مي دهند، عموماً مورد استقبال قرار مي گيرند و خوانندگان فراواني دارند. در اينجا چند نكته در مورد نوشتن مقاله در وب را يادآور مي شويم.

1- اين نكته را بپذيريد كه نوشتن مقاله در دنياي آنلاين با نوشتن مقالات چاپي تفاوت دارد. زيرا افراد عادت دارند كه هنگام خواندن مقالات وب تنها مطالب را مرور كنند. صفحه را به سرعت حركت مي دهند و تنها به دنبال نكات كليدي هستند.

 

2- به مخاطبين مورد نظر خود فكر كنيد و براي آنها مطلب بنويسيد.

 

3- براي مقاله خود يك عنوان جذاب انتخاب كنيد كه توجه افراد را سريعاً به خود معطوف كند و آنها را به خواندن مقاله مشتاق كند.

 

4- عنوان مقاله بايد كوتاه نگه داشته شود، اما در انتخاب تيترهاي داخلي آزادي بيشتري داريد. با دقت آنها را انتخاب كنيد تا در لحظه خواننده را جذب خود كنند.

 

5- در نوشتن مقاله دقت كنيد و حرفه اي عمل كنيد. در مورد موضوعاتي كه از آنها اطلاع كامل داريد، مطلب بنويسيد. هيچ مطلبي را به طور اتفاقي و بدون پشتوانه علمي در مقالات خود نياوريد.

 

mahasal98 بازدید : 72 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

آيا همیشه Restart کردن سیستم لازم است؟

 

یکی از کارهای ملال آوری که کاربران ویندوز با آن مواجه هستند، عمل Restart کردن کامپیوتر پس از نصب برنامه های خاصی یا تغییری در رجیستری ویندوز است. بدین شکل که پش از نصب نرم افزار یا تغییری در رجیستری، از شما خواسته میشود که سیستم را مجدد راه اندازی کنید یا برای اعمال تأثیر آن مجبور به ریست کردن میشوید. اما آیا این کار همیشه لازم است؟ یا میتوان گاهی به این اخطار توجه نکرد. در این ترفند قصد داریم به کنکاش این موضوع بپردازیم.

تنها دلایل اندکی وجود دارند که پس از نصب، یکبار Restart کردن را واجب می‌کند. یکی از دلایل موجود هنگامی است که فایل‌هایی که در سیستم در حال کار قفل هستند، احتیاج به به روزرسانی و یا پاک شدن دارند.

این مسئله برای بسیاری از فایل‌های سیستم صدق می‌کند و همچنین برای فایل‌هایی که در یک زمان توسط برنامه‌های کاربردی دیگر باز شده‌اند.
البته این مسئله نیز ممکن است وجود داشته باشد که یک برنامه نصب به خودی خود بخواهد از دایرکتوری موقت پاک شود. در چنین حالتی، احتیاج به Restart کردن جدید نخواهد بود.
پس همواره هنگام تغییرات سیستمی نیاز به رستارت خواهید داشت.

اگر زمانی کامپیوتر از شما درخواست Restart کرد، می‌توانید توسط ابزار Whyreboot دلایل آن را بفمهید. تنها توسط دوبار کلیک کردن می‌توانید این برنامه مجانی انگلیسی زبان را فراخوانی کنید. سپس در یک پنجره مجزا، لیستی از تمام فایلهایی که باید پاک شوند و یا تغییر اسم یا مکان به آنها داده شود را به اضافه مسیرشان در اختیار شما قرار می‌گیرد. این اطلاعات را ابزار گفته شده بیشتر از رجیستری بدست می‌آورد.
میتوانید این برنامه را از لینک زیر دریافت کنید:

 

http://www.pcwelt.de/downloads/tools_utili...7220/index.html

اما در خصوص تغییراتی که در رجیستری میدهید، ابتدا باید تشخیص دهید که آیا این تغییر در یک فایل سیستمی بوده یا خیر؟
مثلا اگر شما تغییری را در کلید زیر میدهید:

 

HKEY_LOCAL_MACHINE/System/CurrentControlSet/Control/Session Manager

 

با کمک اسم فایل و مسیر موجود به راحتی متوجه خواهید شد که این عملیات مربوط به چیست. زیرا تغییر در فولدر System بوده است.
این صورت احتیاج به یک Restart سریع دارد و یا تنها یک برنامه نصب در انتظار این است که خود را پاک کند که در این صورت می‌‌توانید با خیال راحت از Restart کردن، صرف نظر کنید.

منبع:tarfandestan.com

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 432
  • بازدید ماه : 158
  • بازدید سال : 11,087
  • بازدید کلی : 81,989
  • تبلیغات



    باکس 24