loading...
ماه عسل
WELLCOME TO OUR SITE

زمین قانون عجیبی دارد، 
هفت میلیارد آدم 
و فقط با یکی از آنها 
احساس تنهایی نمی کنی 
و خدا نکند که آن یک نفر 
تنهایت بگذارد، 
آن وقت حتی با خودت هم 
غریبه می شوی . . .

به وب ماه عسل 98 خوش آمدید


mahasal98 بازدید : 203 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.1 Final

 

 

تغییرات اعمال شده در این نسخه :

Added support for new types of video streaming sites
Added support for Firefox 24 and SeaMonkey 2.19
Added a workaround for youtube changes
Fixed bugs 

 

آموزش فعال سازی نرم افزار Internet Download Manager:

1) ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا از پاک شدن فایل فعال سازی نرم افزار جلوگیری شوید.

۲) حال فایل دانلود شده خود را از حالت فشرده خارج کنید.

۳) با استفاده از CTRL + ALT + DELETE به قسمت Task Manager و سپس بخش Processes رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه End Process را انتخاب نمایید. (در صورت نبود این فایل اجرایی در لیست Processes به مرحله ۴ بروید)

۴) حال فایل اکسترکت شده در مرحله ۲ را باز کرده و فایل اجرایی موجود را نصب نمایید.

۵) پس از اتمام نصب، فایل Patch را به صورت Run As Administrator اجرا کنید و نرم افزار خود را پچ نمایید. حال به اجرای نرم افزار بپردازید.

توجه: در صورت دریافت اررور Could not found، محل نصب نرم افزار را به صورت دستی وارد نمایید. هنگامی که از شما درخواست جستجو برای فایل اجرایی نرم افزار شد، آن را تایید کنید و فایل اجرایی نرم افزار را که واقع در یکی از دو فولدر Program Files\Internet Download Manager یا Program Files(x86)\Internet Download Manager می باشد انتخاب نمایید و اجازه دهید نرم افزار پچ شود.

 

mahasal98 بازدید : 247 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

این نرم افزار ابزاری کامل و کاربردی در زمینه بازگردانی فایل است. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود اطلاعات از دست رفته حافظه کامپیوترتان مانند اطلاعاتی که پاک کرده اید را توسط این برنامه بازگردانی کنید. همچنین شما می توانید با این برنامه پارتیشن حذف شده را بازگردانی کنید. کاری که معمولا نرم افزارهایی در این زمینه قادر به انجام آن نیستند. اما برای این کار باید حتما از اینکه در مکان پارتیشن حذف شده اطلاعاتی نوشته نشده باشد اطمینان یابید. یعنی بعد از حذف پارتیشنی که میخواهید آن را بازگردانی کنید نباید پارتیشن جدیدی در هارد سیستم خود ایجاد کرده باشید. در این صورت با نرم افزار Active Partition Recovery به راحتی می توانید تمامی اطلاعات موجود در پارتیشن از دست رفته را بازیابی و از آن استفاده کنید. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی فایل سیستم های عمده مانند FAT32 و NTFS با پشتیبانی کردن از فایل سیستم های exFAT ، HFS+ ، Ext2/Ext3/Ext4 برتری خود را نسبت به رقبای خود نشان داده است. قابلیت ایجاد دیسک Bootable و نمایش اطلاعات کامل از پارتیشن از دست رفته تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

active partitionrecovery enterprise بازیابی اطلاعات پاک شده Active Partition Recovery Enterprise 9.0.4

 

 

 

 

mahasal98 بازدید : 52 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود آپدیت های امنیتی مایکروسافت، برای ویندوز 8

Microsoft Security Updates 2013 for Windows 8

 

 

 

 

مایکروسافت به طور منظم آپدیت های امنیتی را برای نسخه های مختلف ویندوز منتشر میکند. این آپدیت ها، آخرین بسته های امنیتی را روی ویندوز نصب کرده و باگ ها و سایر اشکالات را برطرف میکنند.

 

در این مطلب، جدیدترین آپدیت های امنیتی مایکروسافت برای ویندوز 8 را آماده کرده ایم. شما میتوانید با دانلود و نصب این آپدیت ها، حداکثر امنیت را برای ویندوز خود فراهم کنید.



توجه: لینک دانلود این آپدیت ها، به طور منظم و تقریبا ماهی یک بار توسط تیم پشتیبانی سرزمین دانلود به روز میشود و جدیدترین آپدیت ها جایگزین میشوند.

 

 

آپدیت های امنیتی مایکروسافت برای ویندوز هشت، Microsoft Security Updates 2013 for Windows 8 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 138 مگابایت

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

 
 
mahasal98 بازدید : 124 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تغییر دادن آدرس مک در شبکه های کامپیوتری

Change MAC Address 2.6

 

 

 

 

آدرس مک یا MAC Address چیست؟

هر کارت شبکه ای که در کارخانه تولید میشود، بر اساس مدل چیپ ست خود دارای یک سریالمنحصر به فرد است. یعنی هیچ دو کارت شبکه ای در دنیا وجود ندارند که دارای سریال شبیه به هم باشند. به همین دلیل از این سریال برای شناسایی آن کارت شبکه در شبکه های کامپیوتری استفاده میشود. به این سریال مخصوص هر کارت شبکه، MAC Address گفته میشود.

 

البته معمولا کاربران در یک شبکه نیازی به مشاهده MAC Address ندارند. چون نرم افزارهای شبکه و یا ابزارهای شبکه در سیستم عامل (ویندوز، لینوکس، و ...) خودشان به صورت اتوماتیک این آدرس را خوانده و از آن برای شناسایی هر سیستم استفاده میکنند.

 

اما اگر شما مدیر یک شبکه هستید و به هر دلیل میخواهید مک آدرس یک یا چند کارت شبکه را تغییر دهید، باید از نرم افزارهای مخصوص این کار استفاده نمایید.

 

یکی از ابزارهای مفید برای تغییر مک آدرس در شبکه، نرم افزار Change MAC Address میباشد. که به تازگی نسخه جدید آن منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت نمایید.



ویژگی های اصلی نرم افزار Change MAC Address :

- امکان تغییر سریع مک آدرس

- حفظ مک آدرس جدید کارت شبکه با ریستارت شدن ویندوز

- تولید MAC Address های تصادفی

- نمایش MAC Address فعلی کارت شبکه

 

 

نسخه جدید نرم افزار تغییر دادن آدرس مک در شبکه، Change MAC Address 2.6 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 2.21 مگابایت

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

mahasal98 بازدید : 578 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود Notepad++ v6.4.1 - جایگزینی مناسب برای نوت پد ویندوز

ویرایشگر (Editor) یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی بطور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروفترین و متداولترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. این برنامه ی کم حجم و سریع در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد و با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها را به همه ی کاربران داده است. ولی این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیشفرض در UTF-8 است که باعث بوجود آمدن مشکلاتی در بین کاربران فارسی زبان که اطلاعات چندانی از این مورد ندارند شده است.
همچنین Notepad فقط یک ویرایشگر متن ساده است و شما نمی توانید به راحتی در آن به ویرایش انواع متون و فایل های مختلف بپردازید و فقط قابلیت تایپ را دارید و بس...
حال اگر شما از کاربرانی هستید که با انواع مختلف ویرایشگر ها باید در روز سرو کله بزنید و اگر هم از برنامه نویسانی باشید که با چندین زبان برنامه نویسی کار می کنید پس باید چندین ویرایشگر برای زبان های برنامه نویسی خود نصب کنید و به طور مجزا از آن ها استفاده کنید که این کار واقعا دشواری است.

mahasal98 بازدید : 206 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

موزش آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود 32 (nod32) برای ورژن های 4 , 5 و 6


ESET NOD32 Offline Update training version 4 , 5 , 6

 

 

فایل آموزشی که ما در اینجا برای شما کاربران گرامی تهیه کرده ایم برای هر سه ورژن 4 ، 5 و 6 از محصولاتESET می باشد. با این تفاوت که آموزش ها برای Smart Security انجام شده است اما می توان در ورژن های 4 و 5 برای NOD32 Antivirusهم انجام داد. اما در ورژن 6 آموزش فقط مختص Smart Security می باشد.

 

روش آپدیت آفلاین نود 32 نسخه 6 در ادامه مطلب ...

نحوه آپدیت نود 32 ورژن 4 , 5 , 6 در ادامه مطلب ...

روش و نحوه آپدیت آفلاین نود 32 در ادامه مطلب ...

طرز آپدیت آفلاین نود 32 ورژن 5 , طرز آپدیت نود 32 نسخه 4 در ادامه مطلب ...

طرز آپدیت آفلاین نود 32 نسخه 4 و 5 و 6


این فایل آموزش آپدیت آفلاین nod32 کاملا" تصویری بوده و بصورت یک فایل pdf می باشد که فشرده شده است.

روش دانلود آموزش و نحوه و روش آفلاین نود 32 :

برای دانلود این آموزش بر روی Download Link کلیک نمایید، سپس به صفحه ای می روید که در آن صفحه در گوشه سمت راست و بالا اعداد از 10 تا 0 شروع به شمارش معکوس می کنند و در نهایت عبارت « رد کردن تبلیغ » نشان داده می شود و بر روی همان عبارت رد کردن تبلیغ کلیک نمایید تا به صفحه دانلود منتقل شوید. در صفحه دانلود از شما رمز عبور خواسته می شود که باید عبارت gozar32.rozblog.com را با حروف کوچک وارد کنید.

پسورد برای اکستراکت کردن فایل زیپ www.gozar32.rozblog.com

 

Download Link ESET NOD32 Offline Update Training 4 , 5 , 6

 

 

 

Comment 

 

لینک های مرتبط:

 

 

 

 

 

 

[ توصیه ما استفاده از یکی از ورژن های 3 , 4 , 5 یا 6 Smart Security می باشد ]

mahasal98 بازدید : 91 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود آنتی ویروس نود 32 نسخه خانگی - NOD32 Antivirus Home Edition 5.2.9.1

(مخصوص ویندوز 32 بیتی)

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

آنتی ویروس نود 32 ، یکی از بهترین و محبوب ترین آنتی ویروس ها مخصوصا در بین کاربران ایرانی میباشد.

در این مطلب، جدیدترین نسخه از این آنتی ویروس را برای شما آماده کرده ایم. این نسخه، نسخه ی خانگی (Home Editiosn) بوده و بهترین انتخاب برای کامپیوتر های خانگی و ادارت کوچک میباشد.



برخی از قابلیت های NOD32 Antivirus Home Edition 5.2.9.1 :

- اسکن هوشمندانه حافظه های جانبی (مثل فلش مموری و هارد دیسک های USB)

- سیستم بهینه سازی مصرف باطری برای استفاده در لپ تاپ

- سرعت بالاتر اسکن کامپیوتر

- قابلیت اسکن کردن رجیستری ویندوز

- تکنولوژی Self-Defense جهت محافظت از فایل های خود آنتی ویروس

 

آنتی ویروس های جدید کمپانی ESET ، نیاز به فعال سازی یا Activation دارند. اما این نسخه که توسط سایت سرزمین دانلود تهیه شده است، به صورت Active شده است و نیازی به کرک ندارد.

 

 

دانلود با حجم 61.6 مگابایت

mahasal98 بازدید : 102 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)
 

 

888 Gadgets دانلود مجموعه 888 گجت برای ویندوز XP ، ویستا و 7

یکی از امکاناتی که پس از ارائه ویندوز ویستا به کاربران هدیه داده شد تولباری بود که در گوشه ای از صفحه دسکتاپ قرار گرفت و انواعی از Gadget ها در خود جای داد تا کاربران بتوانند با توجه به خواسته های خود به بسیاری از گزینه ها در ویندوز و نرم افزارها سریعتر دسترسی پیدا کنند. این گجت ها علاوه بر این که جنبه ی کاربردی داشتند و البته دارند در زیبایی ویندوز هم نقش موثری را ایفا می کنند. برای مثال ساعت های عقربه ای یا انواع پازل ها ، نمایش آب و هوا و ده ها مدل گجت دیگر که همه و همه را می توان در ویندوز مورد استفاده قرار داد. این تولبار گجت ها در ویندوز محبوب ۷ بسیار بهینه شده و حالا بسیاری از کاربران از آن بهره می گیرند. مدل های مختلفی هم برای ویندوز XP ارائه شده است که کاربران این سیستم عامل هم بتوانند از این قابلیت ها بهره ببرند.
لذا در این مطلب ما مجموعه ای از این گجت ها که حدودا ۸۸۸ تایی می باشد را در کنار هم جمع کرده و آماده کرده ایم تا شما کاربران بتوانید با دانلود این مجموعه هرآنچه از گجت ها می خواهید در این مجموعه پیدا کنید. این مجموعه تقریبا تمامی گجت های رایج موجود را در بر می گیرد و برای هر موضوع هم مدل های مختلفی دارد تا دست کاربران برای انتخاب گزینه ی مورد نظر باز باشد.

mahasal98 بازدید : 150 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)
Aidfile Recovery Software ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های حذف شده است. نرم افزاری که با حجم مناسب و سرعت بالا.
 
n00046138 b اطلاعات از دست داده را بازیابی کنید / دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 213
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 326
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 600
  • بازدید ماه : 326
  • بازدید سال : 11,255
  • بازدید کلی : 82,157
  • تبلیغات



    باکس 24