loading...
ماه عسل
WELLCOME TO OUR SITE

زمین قانون عجیبی دارد، 
هفت میلیارد آدم 
و فقط با یکی از آنها 
احساس تنهایی نمی کنی 
و خدا نکند که آن یک نفر 
تنهایت بگذارد، 
آن وقت حتی با خودت هم 
غریبه می شوی . . .

به وب ماه عسل 98 خوش آمدید


mahasal98 بازدید : 89 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

وقت انتقام است! Jake Conway از ویتنام برگشته تا انتقام برادر خود را که توسط یک گروه موتور سوار در حوالی همین شهر با نام "دست شیطان" به طور وحشیانه ای کشته شده است را بگیرد. حال در فضای بی قانونی دهه ی شصت در امریکا، جیک هر کسی یا هر چیزی را که بر سر راهش باشد به طرز خون آمیزی از میان بر می دارد – چه پیاده، چه سوار بر موتور و چه در حال دویدن. به این نبرد انتقام جویانه ملحق شوید! از ویژگی های این بازی می توان به نبردهای پر سرعت، قابلیت شخصی سازی موتور خود، تجربه ی راک اند رول دهه ی شصت و … اشاره نمود.

Ride to Hell: Retribution XBOX360-iMARS

 

Ride to Hell Retribution xbox360 cover small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Ride to Hell Retribution screenshots 01 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای XBOX360 Ride to Hell Retribution screenshots 02 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای XBOX360

Ride to Hell Retribution screenshots 03 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای XBOX360 Ride to Hell Retribution screenshots 04 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای XBOX360

Ride to Hell Retribution screenshots 05 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای XBOX360 Ride to Hell Retribution screenshots 06 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

mahasal98 بازدید : 108 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (2)

وقت انتقام است! Jake Conway از ویتنام برگشته تا انتقام برادر خود را که توسط یک گروه موتور سوار در حوالی همین شهر با نام "دست شیطان" به طور وحشیانه ای کشته شده است را بگیرد. حال در فضای بی قانونی دهه ی شصت در امریکا، جیک هر کسی یا هر چیزی را که بر سر راهش باشد به طرز خون آمیزی از میان بر می دارد – چه پیاده، چه سوار بر موتور و چه در حال دویدن. به این نبرد انتقام جویانه ملحق شوید! از ویژگی های این بازی می توان به نبردهای پر سرعت، قابلیت شخصی سازی موتور خود، تجربه ی راک اند رول دهه ی شصت و … اشاره نمود.

Ride to Hell: Retribution PS3-COLLATERAL

 

Ride to Hell Retribution ps3 cover small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PS3

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Ride to Hell Retribution screenshots 01 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PS3 Ride to Hell Retribution screenshots 02 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PS3

Ride to Hell Retribution screenshots 03 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PS3 Ride to Hell Retribution screenshots 04 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PS3

Ride to Hell Retribution screenshots 05 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PS3 Ride to Hell Retribution screenshots 06 small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه REBUG CFW 4.41 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

mahasal98 بازدید : 193 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

شخصی که درون تاریکی به صورت مخفی حرکت میکند و با جرم و فساد مبارزه میکند به نظر شما چه خصوصیات اخلاقی میتواند داشته باشد؟ فردی عادی و بسیار دلسوز یا پلیسی وظیفه شناس.، اما جالب اینجاست که قهرمان و شخصیت اصلی بازی DARK دقیقا بلعکس تمامی ویژگی هایی است که در بالا ذکر کرده ایم.یک خون اشام بسیار خطرناک که برای ادامه زندگی اش باید از خون انسان ها تغذیه کند!. اما چه دلیلی دارد که یک خون آشام قدم هایش را برای حفظ کردن آرامش مردم و شهر بردارد ، این دقیقا سوژه ای خواهد بود که استدیو Realmforge از آن برای خلق و ساخت بازی DARK استفاده کرده است. میتوان گفت DARK همانند نامش ارتباطی مستقیم با تاریکی دارد ، اما تنها تاریکی است که بازی DARK را میسازد؟در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر! یکی از منحصر به فرد ترین بازی هایی است که تا مدتی دیگر عرضه خواهد شد و به جرات میتوان گفت یکی از برترین بازی هایی نیز خواهد بود که با مخلوط کردن سبک و سیاق چندین بازی با یکدیگر و گنجاندن تمومی ویژگی های انها  در خود ، معجون بسیار دلچسبی را برای گیمران در آینده آماده کند.

Dark XBOX360-COMPLEX

 

Dark xbox360 cover small دانلود بازی Dark برای XBOX360

 

 

خون آشام شب
جزییات فراوانی در مورد داستان بازی در دسترس نیست.اما با توجه به همین جزییات کم مقداری از داستان اصلی بازی را به صورت کلی برای شما شرح میدهیم. شخصیت اصلی بازی که شما کنترل او را به دست خواهید گرفت Eric تام دارد.اریک بر اثر یک حادثه حافظه اش را به کلی از دست داده است و هیچ چیزی از گذشته را به خاطر ندارد. حتی نمیداند که یک خون آشام بوده و برای ادامه ی زندگی نیاز به خون انسان دارد، اما چیزی که در حال حاضر مهم  خواهد بود این است که باید از دست یک سری جنایتکار فاسد که از گذشته ی وی و تمامی رمز رازهای زندگی اش خبر دارند فرار کند.

 

تیره و تاریک به سبک کمیک
گرافیک بازی حالت کارتونی مانند دارد. دقیق تر بخواهیم بگوییم حالت کمیک مانند دارد، مانند بازی های Dishonored و The Walking Dead . در این یکی دوسال اخیر این سبک گرافیک طرفداران بسیاری پیدا کرده است و میتوان گفت دیگر جزو نکات منفی بازی ها حساب نمیشود و بلعکس حتی میتواند همچین گرافیکی را جزو نکات مثبت بازی به حساب آورد.
سیستم نورپردازی ها در شب نیز با توجه به کمیک بودن گرافیک بازی بسیار خوب از آب در آمده اند. در کنار نورپردازی های موفقت آمیز ، طراحی شخصیت ها نیز به نظر جالب می آید. در کل گرافیک DARK تا به حال با توجه به تریلر ها و تصاویر هیچگونه مشکلی نداشته است و پیش بینی میشود بتواند مخاطب های زیادی را جذب کند.

 

در تاریکی شب دشمنان را نابود کن
میتوان گفت سبک اصلی بازی ِARK اکشن ، مخفی کاری خواهد بود که با اضافه کردن المان های نقش آفرینی ، تخیلی و اول شخص به خود به نظر میرسد توانسته گیم پلی بسیار سرگرم کننده برای بازیبازان خلق کند. اریک همیشه در تاریکی حرکت میکند و از پشت سر دشمنان را به صورت مخفیانه به قتل می رساند. آیتم های مختلفی برای برداشتن دشمنان از سر راه وجود دارد که در ادامه به برسی چند آیتم مهم و اصلی در مبارزه و نابودی دشمنان می پردازیم.
SHADOW GRIP : با فعال کردن این ویژگی هر دو دست اریک نیروی خاصی را جذب میکند و دست های وی شباهت به دست های یک گرگ نما پیدا می کند و میتواند به راحتی گردن دشمنان را بشکند و یا آنها را به اطراف پرتاب کند ، البته با به قتل رساندن بسیاری از دشمنان میتوانید این ایتم بازی را از حالت ابتدایی به حالت پیشرفته افزایش دهید.
PRESE NCE : ویژگی محبوب که قبلا در بسیاری از بازی ها از جمله STAR WARS دیده بودیم. با فعال کردن PN میتوانید به ذهن دشمنان نفوذ کنید و کارهایی را به انها تحمیل کنید که خودشان قصد انجامشان را نداشته باشند. به عنوان مثال: دشمن را مجبور کنید خود را از بلندی به پایین پرتاب کند و یا با اسلحه به سمت خودش شلیک کند.
VAMPIRE VISION : یا فعال کردن این ویژگی میتوانید همانند بازی HITMAN پشت تمامی اجسام و دیوار ها را ببینید. همچنین قادر خواهید بود مسیر حرکت دشمنان و جهت تماشای محیط توسط انها را مشاهده کنید.

 

 

mahasal98 بازدید : 78 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
Crime Line – عنوان یک بازی جنایی به سبک HOG است.در این بازی در نقش یک کارآگاه مسئولیت بررسی به طیف گسترده ای از جرایم سنگین را به عهده خواهید داشت.عمده پرونده ها حاکی از قتل می باشد.در این بازی کم حجم مجموعا ۱۲ مرحله را پیش روی خواهید داشت. در هر مرحله می بایست با حضور در صحنه ی قتل و بازسازی وقایع و فضای جنایت ، سرنخ هایی را برای پیدا کردن قاتل به دست آورید.مصاحبه با شاهدان و بازجویی از مظنونان از دیگر ماموریت های شما در این بازی خواهد بود.پس از دستگیری قاتل نیز می بایست دریابید که انگیزه او از ارتکاب جرم چه بوده است و…در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب را مشاهده کنید.  
 

Crime Cover دانلود بازی Crime Line برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Crime S1 دانلود بازی Crime Line برای PC Crime S2 دانلود بازی Crime Line برای PC  

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

mahasal98 بازدید : 84 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
Druid Kingdom – یک بازی جذاب و زیبا به سبک Dash است.در این بازی یک ماجراجویی هیجان انگیز در انتظار شما خواهد بود.همچنانکه می دانید این بازیها ترکیبی از چند سبک ، مدیریت زمان ، شبیه ساز ، استراتژیک است.در هر مرحله از این بازی می بایست با جمع آوری و مدیریت صحیح منابع ، آموزش کارگران و سربازان برای بهبود وضعیت کارآمدی و مهارت نیروها و.. با دشمن مبارزه و پیروز شوید.در یکی از مراحل جذاب این بازی به بازسازی باغ های معلق بابل و حفاظت از آن خواهید پرداخت.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

Druid Cover دانلود بازی کم حجم و زیبای Druid Kingdom

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Druid S2 دانلود بازی کم حجم و زیبای Druid Kingdom Druid S1 دانلود بازی کم حجم و زیبای Druid Kingdom

 

  مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

mahasal98 بازدید : 115 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

Legends of Dawn گیمرها را به نبردهای خونین در مناطق شمالی Narr فرا می خواند. زنده ماندن شما بسته به خود شما، جادوی شما و شمشیر شما دارد. چیزی که این بازی را از سایر بازی های مشابه به خود متمایز می کند، آزادی بازی که در چندین ویژگی متعدد که به ندرت در بازی های سبک RPG دیده شده است می باشد. در این بازی سعی شده تا نبردها به واقعیت بسیار نزدیک شده و تجربه ای که خواستار درونی گیمرها می باشد مهیا شود. البته، گزینه هایی که شما در هنگام بازی کردن پیش رو دارید شما را از امتحان کردن دیگر موارد منع نمی کند و همچنین می توانید سایر موارد را به طور همزمان نیز استفاده نمایید. شما می توانید نیروی جادویی و شمشیر خود را ترکیب کنید و … . بازی Legends of Dawn از محدودیت های کلاسیک برخلاف زندگی واقعی جدا شده است. کلاس، مسابقه و تفاوت ها در تمامی بازی وجود دارد اما بعد از این که شما سبک و مسابقه خود را انتخاب نمودید، می توانید تمامی موارد بازی را بدون ریستارت نمودن بازی جایگزین نمایید و استفاده کنید.

Legends of Dawn PC-SKIDROW

 

Legends of Dawn pc cover small دانلود بازی Legends of Dawn برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
Processor:Intel Core 2 Duo 2.2 Ghz or AMD Athlon 64 X2 5000+
Memory:1 GB RAM
Graphics:512 Mb RAM, supporting Pixel Shader 3.0 (Nvidia GeForce 8800 or ATI Radeon HD3850)
DirectX®:9.0c
Hard Drive:8500 MB HD space
Sound:DirectSound compatible sound card
Additional:Game uses resources streaming to avoid loading screens therefore SSD or fast HD is highly recommended

 

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
Processor:Intel Core 2 Quad or AMD Phenom X4
Memory:1 GB RAM
Graphics:1 Gb RAM, supporting Pixel Shader 3.0 (Nvidia GeForce GTX260 or ATI Radeon HD4850)
DirectX®:9.0c
Hard Drive:8500 MB HD space
Sound:DirectSound compatible sound card
Additional:Game uses resources streaming to avoid loading screens therefore SSD or fast HD is highly recommended

 

تصاویری از محیط بازی:

Legends of Dawn screenshots 01 small دانلود بازی Legends of Dawn برای PC Legends of Dawn screenshots 02 small دانلود بازی Legends of Dawn برای PC

Legends of Dawn screenshots 03 small دانلود بازی Legends of Dawn برای PC Legends of Dawn screenshots 04 small دانلود بازی Legends of Dawn برای PC

Legends of Dawn screenshots 05 small دانلود بازی Legends of Dawn برای PC Legends of Dawn screenshots 06 small دانلود بازی Legends of Dawn برای PC

 

mahasal98 بازدید : 68 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)
Myths of the World Chinese Healer – عنوان یک متفاوت و زیبا به سبک Hidden Object است.در این بازی در نقش یک شفا دهنده و درمانگر زبر دست چینی برای درمان پسر امپراتور به شهر سلطنتی دعوت شده اید.در طول بازی اما با ماموریت های متفاوت و گوناگونی مواجه می شوید و در این راستا در ساخت معجون های گیاهی که در درمان بیماران به شکل معجزه آسایی اثر گذارند مجرب تر شده و در مراحل بعدی از این آموزه ها بهره خواهید برد.در این نسخه از بازی سه جایزه به عنوان سورپرایز در مراحل خاصی گنجانده شده که تحت شرایط ویژه ای به دست خواهد آمد…  
 

Myths Cover دانلود بازی Myths of the World Chinese Healer برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Myths S1 دانلود بازی Myths of the World Chinese Healer برای PC Myths S2 دانلود بازی Myths of the World Chinese Healer برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

mahasal98 بازدید : 104 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)
Haunted Legends 4 The Curse of Vox – عنوان یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است.در این بازی به تحقیق و پژوهش پیرامون یک خانه که گویا خالی از سکنه اما مملو از ارواح است خواهید پرداخت.سیلویا که از مدت ها پیش در این زمینه از شما درخواست کمک کرده بود دیگر طاقتش تاخت شده است.نیروی پلیس پرونده مفقود شدن برابر او را مختومه اعلام کرد و حالا تنها امید سیلویا برای روشن شدن این موضوع شما هستید.اما مشکل بزرگی که فعلا پیش روی شماست همانا فتح خانه توسط ارواح است.چگونه می توان آنها را به عقب راند ؟ آیا می توان با آنها صلح کرد ؟ گویا پاسخ تمامی این پرسش ها در کتابچه ای در زیرزمین خانه قرار دارد..  
 

Haunted Cover دانلود بازی Haunted Legends 4 The Curse of Vox برای PC

 

 

 تصاویر محیط بازی :

Haunted S1 دانلود بازی Haunted Legends 4 The Curse of Vox برای PC Haunted S2 دانلود بازی Haunted Legends 4 The Curse of Vox برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Haunted Legends 4 The Curse of Vox برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

mahasal98 بازدید : 114 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

The Cranks – یک بازی جذاب و زیبا به سبک Dash است.سبک این بازی شباهت زیادی به بازی همسایه جهنمی دارد.چرا که در هر مرحله از این بازی به اشکال مختلف به آزار و اذیت همسایه های خود خواهید پرداخت.این داستان از آنجا آغاز می شود این خانواده شجاع از یکنواختی به ستوه آمده و برای ایجاد تنوع به شهر جدید کرنکی مهاجرت می کنند.اما در آنجا همسایه های خونسرد که فاقد هرگونه هیجانی هستند ، استقبال خوبی از آنها نمی کنند و این اتفاقات موجبات ناراحتی این خانواده را فراهم می کنند.از این جهت شما از هیچ کاری در راستای اذیت کردن آنها فروگذار نخواهید کرد.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

Cranks Cover دانلود بازی مدیریتی The Cranks برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Cranks S2 دانلود بازی مدیریتی The Cranks برای PC Cranks S1 دانلود بازی مدیریتی The Cranks برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

 

mahasal98 بازدید : 495 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)
Rush for Gold: Alaska – یک بازی زیبا به سبک Dash است.در این بازی همچنانکه از نام آن پیداست به جستجوی طلا خواهید پرداخت.این تلاش از برای یافتن طلا در این بازی به صورت سیستماتیک پی گرفته می شود و پس کشف نقاطی که دارای منابع عظیم طلا هستند با ترتیب کارگران و فراهم کردن تمامی شرایط به استخراج طلا از معادن آلاسکا خواهید پرداخت و در ادامه می بایست از آنها در مقابل راهزنان و دزدان محافظت کنید….در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

Rush Cover دانلود بازی مدیریتی Rush for Gold: Alaska برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Rush S2 دانلود بازی مدیریتی Rush for Gold: Alaska برای PC Rush S1 دانلود بازی مدیریتی Rush for Gold: Alaska برای PC

 

  مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی مدیریتی Rush for Gold: Alaska برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

mahasal98 بازدید : 56 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)
Myths of the World Chinese Healer – عنوان یک متفاوت و زیبا به سبک Hidden Object است.در این بازی در نقش یک شفا دهنده و درمانگر زبر دست چینی برای درمان پسر امپراتور به شهر سلطنتی دعوت شده اید.در طول بازی اما با ماموریت های متفاوت و گوناگونی مواجه می شوید و در این راستا در ساخت معجون های گیاهی که در درمان بیماران به شکل معجزه آسایی اثر گذارند مجرب تر شده و در مراحل بعدی از این آموزه ها بهره خواهید برد.در این نسخه از بازی سه جایزه به عنوان سورپرایز در مراحل خاصی گنجانده شده که تحت شرایط ویژه ای به دست خواهد آمد…  
 

Myths Cover دانلود بازی Myths of the World Chinese Healer برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Myths S1 دانلود بازی Myths of the World Chinese Healer برای PC Myths S2 دانلود بازی Myths of the World Chinese Healer برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

mahasal98 بازدید : 311 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

Jigsaw Boom 3 عنوان یک بازی فکری و کم حجم پازل می باشد . این بازی از گالری هنری زیبایی بهره می برد و می توانید تصاویر مختلف را در بازی وارد کنید و با موسقی متن عالی ، به حل کردن پازل ها بپردازید . این قابلیت را دارید تا عکس هایی به صورت ۱۲ تا ۳۰۰ قطعه را انتخاب کنید و ساعت ها خود را مشغول نمایید . این بازی برای تمامی سنین مناسب است که در ادامه می توانید نسخه ۳ آن را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Jigsaw Boom 3 بازی فکری و کم حجم جورچین تصاویر Jigsaw Boom 3

 

 

تصاویر محیط بازی :

Jigsaw Boom 3 s2 s بازی فکری و کم حجم جورچین تصاویر Jigsaw Boom 3 Jigsaw Boom 3 s1 s بازی فکری و کم حجم جورچین تصاویر Jigsaw Boom 3

 

mahasal98 بازدید : 371 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

Royal Envoy 3: Campaign for the Crown عنوانی جدید از سری بازی های مدیریتی (Dash) نماینده سلطنتی می باشد . شخصی سیاه پوش به کاخ نفوذ کرده است ، این غریبه با به چالش کشیدن تاج و تخت ، پادشاه را برای پادشاهی مناسب نمی دانست و خواهان برکناری او بود . او خود را پادشاهی لایق تر می دانست . از این رو شما توسط شاه به عنوان نماینده انتخاب شده اید تا با کمک به پادشاه ، باعث پیروزی او در انتخابات شوید و از حقیقت و عدالت کشور دفاع نمایید . به طور کل شاهد ۶۳ مرحله ی جذاب در بازی خواهیم بود که هرکدام چالشی جدید به حساب می آیند .

 

Royal Envoy 3 دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown

 

 

تصاویر محیط بازی :

Dark Dimensions City of Ash S2 s دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown Royal Envoy 3 S1 s دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown

 

caution دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازی مدیریتی Royal Envoy 3: Campaign for the Crown

mahasal98 بازدید : 306 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

بازی یک شوتر اول شخص است. اما نه یک شوتر نظامی. این بازی گیم پلی خود را بر کشتار مطلق و تیر اندازی محض مبتنی ساخته است. این سبک که در گذشته طرفداران بسیاری داشته، این روز ها دچار تحولات زیادی شده. این تحولات هم مدیون ورود نیرو های فرابشری به بازی های ویدئویی است. اسطوره های این سبک که در سال های اخیر عرضه شده اند مانند Serious Sam BFG و Duke Nukem 3D به دلیل عدم وجود یک ویژگی و نوآوری خاص در اکشن بازی، آن طور که در سال های گذشته تحسین می شدند، مورد تمجید واقع نشدند. متاسفانه Painkiller: H & D نیز در همین زمره جای گرفته است. تنها باید یک اسلحه گرم را بدست بگیرید و دریایی از موجودات شیطانی را خشک کنید. تنوع اسلحه با تکیه بر اطلاعات منتشر شده از سطح بالایی برخوردار نیست. البته مدت زمان کم گیم پلی بازی را می توان توجیه این قضیه دانست. از اسلحه های بازی می توان به Stakethrower، Shotgun و یک اسلحه الکتریکی اشاره کرد که به خواست سازندگان، این سه تفنگ، اسلحه های محوری و اصلی بازی هستند.

Painkiller Hell and Damnation XBOX360-COMPLEX

 

painkiller hell and damnation xbox cover دانلود بازی Painkiller: Hell and Damnation برای XBOX360

 

 

روند مراحل بازی به مانند عناوین hack & slash است. یعنی به محض ورود به محیط هایی محدود، چندی از دشمنان شیطانی بر سرتان هجوم می آورند و باید با استفاده از اسلحه تان عرض قدرت کنید. سپس ادامه مسیر برشما روشن می شود و می توانید به مسیرتان ادامه دهید. از مشکلات این سیستم می توان به کاهش آزادی عمل اشاره داشت؛ البته تاثیر این مورد بر هوش مصنوعی بازی و درجه سختی آن به وضوح مشخص است.
از اصالت شوتر های این چنینی، می توان به باس فایت های جنجالی و سریع اشاره داشت. این بار باید همان روند سریعی را که برای از بین بردن نیرو های معمولی استفاده می کردید، با کمی تمرکز و تفکر ترکیب کنید و به مبارزه ی غول پیکر های دنیای  Painkiller بروید. پس اگر علاقه مند به از بین بردن غول آخر ها با استفاده از سلاح گرم هستید، تجربه ی این بازی را از دست ندهید.
بخش چند نفره ی بازی هم از عوامل مثبت این عنوان است. به خصوص بخش Co-op که این روزها طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است. در این بخش دو نفره، شخصی به نام Eve در کنار دنیل به سوی مبارزه می رود. شما در این بخش همان کمپین اصلی بازی را به صورت split screen پیگیری خواهید کرد.
در بخش Multiplayer هم بدین صورت است که می توانید به کمک هفت نفر از دوستان خود (در مجموع ۸ نفر خواهید شد) در نقشه هایی معهود برای بقا مبارزه کنید.

 

اگر به شمایل دشمنانتان در این بازی نگاهی بیندازید، سازندگان سعی داشته اند تا نوعی حس دلهره را به لطف چهره کریه این موجودات و سرعت آن ها، به شما القا کنند. اما تنها این نیست و جهت به مرحله اجرا رسیدن این المان؛ نیاز به صدا های گنگ و دلهر آور است. چیزی که در Painkiller نیز رعایت می شود اما تعیین سطح و تحلیل آن از الآن غیر ممکن است.
نقش موسیقی بازی نیز در این مهم قابل ذکر است اما سازندگان بر ضرب همان نسخه ۲۰۰۴ تاکید دارند. امیدواریم آسیب جدی به این شاخص وارد نشود!
نقد و تحلیل های حاصل از نسخه PC این بازی این بیش از همه، حاکی از آن است که هوش مصنوعی بسیار ضعیف دشمنان عامل جلوگیری از لذت بردن از کشتار نیرو های شیاطین شده است. تا حدی که منتقد سایت IGN در این مورد این چنین اذعان داشت:
“به موجب هوش مصنوعی، به ظاهر دشمنانتان بی هوش و گلیچی هستند!”
نمرات این بازی از کف ۵/۱۰ تا سقف ۸/۱۰ پیش رفته و سازندگان وعده داده اند که بسیاری از مشکلات این بازی را در نسخه های کنسولی رفع کنند. به خصوص هوش مصنوعی!
به هر حال، سطح این بازی در حدی به نظر می رسد که شایسته ی انتظار باشد و بتوانیم آن را یک Old School واقعی بدانیم!

 

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

mahasal98 بازدید : 341 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

داستان بازی همانند نسخه قبل در دوران جنگ جهانی اتفاق می افتد.البته در این نسخه ارتش روسیه نیز به نژاد های قابل بازی بازی اضافه شده است.در واقع بخش از بخش داستانی و کمپین بازی،حاضل روایت و فلش بک های ذهن یک سرباز روسی اسیر شده توسط آلمان ها خواهد بود.همچنین بازی شامل نبرد های جنگ جهانی دوم در شرق اروپا و فتح برلین نیز می شود. سیستم گیم پلی بازی در این نسخه بسیار چالش برانگیز تر و بهتر و صد البته واقعی تر خواهد بود.در این نسخه به وسیله موتور قدرتمند بازی،Essence Engine 3 ، نوع جدیدی از Line Of Sight با نام TrueSight‌طراحی شده است.هدف از شراحی TrueSight شبیه سازی هرچه واقعی تر دید سربازان در محیط های مختلف است.در واقع به وسیله تکنولوژی TrueSight‌سربازان در  محیط های مختلف رنج دید و در نتیجه رنج حمله متفاوتی خواهند داشت. از دیگر المان های گیم پلی بازی می توان به محیط های تخریب پذیر و سیستم ColdTech اشاره کرد.در سیستم ColdTech سعی شده تا آب و هوای بازی هرچه واقعی تر جلوه کند.در واقع به طور کلی آب و هوا در بازی یک فاکتور حیاتی به شمار می رود که می تواند باعث بهتر شدن و یا بد تر شدن کارایی سربازان شما بشود.مثلا سرعت حرکت سربازان در جاهایی که برف عمیق دارند کمتر خواهد بود.حتی آب و هوا سرنوشت مرگ و زندگی سربازان شما را نیز تعیین خواهد کرد.به عنوان مثال،یک سری دریاچه های یخ زده در بزای تعبیه شده است که سربازان می توانند از روی آن رد شوند.در حین این رد شدن ممکن است یخ شکسته و سربازان شما غرق شوند.مورد دیگر این است که اگر سربازان شما برای مدت زمان زیادی در بیرون از پایگاه شما و در سرما باشند دچار سرمازدگی و یخ زدگی خواهند شد و خواهند مرد!البته چاره این کار این است که سربازان خود را نزدیک آتش نگه دارید.

Company of Heroes 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷٫۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

company of heroes 2 pc cover دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC

 

 

گرافیک بازی نیز به لطف موتور قدرتمند استودیو Relic Entertainment بسیاز عالی است.حتی طراحی صورت سربازان در این بازی با دقتی باورنکردنی انجام شده است.شکل و طراحی اسلحه ها،ساختمان ها،ادوات جنگی مانند تانک و المان های محیطی بازی نظیر درختان و کوه ها و صخره بسیار عالی و با جزئیات کار شده اند.سبک استراتژیک بازی و نمای آن از بالا،به همراه گرافیک پرجزئیات بازی باعث شده است تا خود را واقعا در جنگ جهانی دوم احساس کنید.بازی با این ویژگی هایش واقعا برای خلق صحنه های سینمایی ساخته شده است.در هر صحنه بازی شما در واقع شاهد یک فیلم از جنگ جهانی دوم هستید.

Company Of Heroes 2 پس از ورشکسته شدن THQ به SEGA واگذار شد.با اینکه شرکت THQ به دلیل بد شانسی نتوانست با مسائل مالی به خوبی کنار آید اما با سپردن IP هایش به شرکت های قدر،بازیکنان را نا امید نکرد.این را می توان از موفقیت بازی Metro Last Light حدس زد.این نسخه از سری Company Of Heroes حتی اگر گرافیکی عالی نداشته باشد،که دارد،باز هم بازی ای وسوسه انگیز است و دل هر استراتژی بازی را به دست آورده است.سیستم گیم پلی بی نظیر بازی باعث شده است تا همگان به این بازی به چشم دیگری نگاه کنند.

 

 

mahasal98 بازدید : 632 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.

Mortal Kombat Komplete Edition-FLT | 8.8 GB

نسخه کم حجم BlakBox به پست افزوده شد

 

Mortal Kombat KE Cover دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

 

dvd دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

زمانی سری بازی های Mortal Kombat یکه تاز بازی های مبارزه ای بودند. دهه ۹۰ میلادی زمانی بود که هرکسی برای بازی کردن آن سر و دست می شکاند. بازی ای که توانسته بود دستگاه های Arcade در پارک ها و کلوپ ها را به تسخیر خود در آورد. بازی ای که شاید خیلی ها Sega Mega Drive خود را فقط برای آن خریداری کردند. اما از زمانی که بازی های سه بعدی و بازی های مبارزه ای دیگری مانند Tekken وارد شدند، سری بازی های Mortal Kombat نمایش کمرنگ تری از خود نشان دادند. شاید بازی هایی مانند Mortal Kombat: Deception و Mortal Kombat: Deadly Alliance را بتوان از نسخه های موفق بسیار خوب این بازی روی کنسول ها نام برد، اما نتوانستند به محبوبیت گذشته دست پیدا کنند. با عرضه نسخه Mortal Kombat vs. DC Universe سازندگان به نوعی تیر خلاص را بر پیکر این بازی زدند تا نسخه های قدیمی این بازی همچنان به عنوان اسطوره ای از این سری بازی ها نام برده شوند. سازندگان با شکست عنوان Mortal Kombat vs. DC Unversed تصمیم گرفتند که نسخه جدید این سری از بازی ها را با استفاده از المان ها موفقیت آمیز نسخه های کلاسیک بسازند. از نمایش های اولیه کاملا مشخص شد که این بازی قصد دارد تا ناکامی های گذشته خود را جبران کند و دوباره به دوران اوج خود بازگردد.

 

mahasal98 بازدید : 127 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

Corpatros: The Hidden Village عنوان یک بازی فکری Hidden Object می باشد . داستان بازی در مورد باستان شناسی به نام فرانک می باشد ، او برای کشف راز پنهان روستای مرموز Corpatros وارد آن شده است که این حفاری باعث ناپدید شدن او میشود . دختر او آلیس که قبل از ناپدیدشدن پدرش سن کمی داشت ، هم اکنون بزرگ شده است و آماده ی تجربه ی هرگونه ماجراجویی می باشد . در سالگرد ۲۰ام پدرش ، او نامه ای مرموز از داستان سفر پدرش به آن روستا پیدا می کند و تصمیم می گیرد تا با سفر به Corpatros ، راز این روستا را کشف کند . آیا پدر او او هنوز زنده است ؟ وارد این ماجراجویی شوید تا از این راز مطلع شوید .

 

Corpatros The Hidden Village دانلود بازی فکری روستای مخفی Corpatros: The Hidden Village

 

 

 

mahasal98 بازدید : 140 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

شخصی که درون تاریکی به صورت مخفی حرکت میکند و با جرم و فساد مبارزه میکند به نظر شما چه خصوصیات اخلاقی میتواند داشته باشد؟ فردی عادی و بسیار دلسوز یا پلیسی وظیفه شناس.، اما جالب اینجاست که قهرمان و شخصیت اصلی بازی DARK دقیقا بلعکس تمامی ویژگی هایی است که در بالا ذکر کرده ایم.یک خون اشام بسیار خطرناک که برای ادامه زندگی اش باید از خون انسان ها تغذیه کند!. اما چه دلیلی دارد که یک خون آشام قدم هایش را برای حفظ کردن آرامش مردم و شهر بردارد ، این دقیقا سوژه ای خواهد بود که استدیو Realmforge از آن برای خلق و ساخت بازی DARK استفاده کرده است. میتوان گفت DARK همانند نامش ارتباطی مستقیم با تاریکی دارد ، اما تنها تاریکی است که بازی DARK را میسازد؟در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر! یکی از منحصر به فرد ترین بازی هایی است که تا مدتی دیگر عرضه خواهد شد و به جرات میتوان گفت یکی از برترین بازی هایی نیز خواهد بود که با مخلوط کردن سبک و سیاق چندین بازی با یکدیگر و گنجاندن تمومی ویژگی های انها  در خود ، معجون بسیار دلچسبی را برای گیمران در آینده آماده کند.

DARK PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

DARK pc cover small دانلود بازی Dark برای PC

 

 

 

mahasal98 بازدید : 270 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

Royal Envoy 3: Campaign for the Crown عنوان یک بازی زیبا به سبک Dash است ، خود را برای همکاری با اعضای عجیب و غریب خانواده ی گریوز آماده کنید تا در راه ساخت ، فروش و حمل و نقل خانه ها در محله های ترسناک به موفقیت برسید. در ادامه با ماموریت های دیگری مواجه شده و باید با پیدا کردن سرنخ ها کلیدی و دستاوردهای سرگرم کننده به گذشته ی مرموز این خانواده و استعدادهای اسرار آمیزشان پی ببرید.‬

 

Build a lot 8 دانلود بازی مدیریتی Build a lot 8: Mysteries

 

 

mahasal98 بازدید : 61 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)
یک بازی فوق العاده جالب و پرطرفدار برای علاقه مندان به بازی های معمایی و ماجراجویی که امیدواریم از آن لذت ببرید.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، شما یک شورشی زندانی هستید که باید از زندان فرار کرده و با از بین بردن سربازان دشمن به پیروزی برسید! در هر مرحله از بازی محیط پر از وسایل و اشیا مختلف است که باید با توجه به نیاز و کاربرد شما از آن وسایل در مسیر فرار و از بین بردن دشمنان استفاده کنید. 

بازی با کلیک ماوس انجام میگیرد. با قرار گرفتن در جریان بازی بهتر متوجه شرایط و چگونگی انجام آن خواهید شد.

لطفا تا لود شدن بازی کمی صبر کنید...

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 364
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 11,019
  • بازدید کلی : 81,921
  • تبلیغات



    باکس 24