loading...
ماه عسل
WELLCOME TO OUR SITE

زمین قانون عجیبی دارد، 
هفت میلیارد آدم 
و فقط با یکی از آنها 
احساس تنهایی نمی کنی 
و خدا نکند که آن یک نفر 
تنهایت بگذارد، 
آن وقت حتی با خودت هم 
غریبه می شوی . . .

به وب ماه عسل 98 خوش آمدید


mahasal98 بازدید : 333 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

بازی FaceMe Backgammon یک بازی تخته‌نرد زیبا برای iOS است که در آن قابلیت بازی به‌صورت آنلاین و با دوستانتان نیز وجود دارد. در این بازی می‌توانید به‌راحتی باقی دوستانتان که این بازی را در اختیار دارند را دعوت کنید تا با یکدیگر بازی انجام دهید، البته خود بازی نیز از طریق Game Center می‌تواند برای شما یک رقیب پیدا کند تا دونفره بازی کنید. در غیر این صورت نیز می‌توانید با کمک Bluetooth و Wi-fi با دیگران به بازی بپردازید. بازی دارای تنظیمات متنوعی است و می‌توانید در قسمت تنظیمات، تغییرات زیادی در نحوه‌ی انجام بازی اعمال کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. این بازی برای صفحه نمایش iPhone 5 نیز بهینه شده است.

 

faceme backgammon بازی تخته نرد FaceMe Backgammon 3.3.5   آیفون و آیپد

 

mahasal98 بازدید : 279 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Where's My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where's My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است و در نسخه‌ی قرار داده شده که XL نام دارد، ۲۰ مرحله‌ با فضای بزرگ نیز وجود دارد که اختصاصاً برای موبایل‌های با صفحه نمایش بزرگ‌تر ساخته شده است! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my water xl android بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? XL 1.0.2   اندروید

 

mahasal98 بازدید : 90 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

بدون شک مدیاپلیر AVPlayer یکی از بهترین پخش‌کننده‌های فایل‌های صوتی و تصویری برای آیفون و آیپد به‌شمار می‌رود. از مزایای اصلی این نرم‌افزار، پشتیبانی آن از اکثر فرمت‌های محبوب است که باعث می‌شود بتوانید بدون داشتن دردسر کانورت و تبدیل فایل‌های تصویری، آن‌ها را مستقیماً از AVPlayer مشاهده نمایید. انتقال فایل به AVPlayer نیز ساده است. کافیست آن را با USB به کامپیوتر وصل کرده و در آیتونز در قسمت مربوط به AVPlayer فایل‌هایتان را به فولدر این برنامه انتقال دهید. یا در صورت داشتن Wireless می‌توانید با استفاده از IP مشخصی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد به‌صورت بیسیم و با وارد کردن IP داده شده در مرورگر کامپیوتر خود، اطلاعات را به فولدر اصلی برنامه انتقال دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

avplayer iphone مدیاپلیر قدرتمند AVPlayer 2.01   آیفون

 

mahasal98 بازدید : 410 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (1)

بازی Where's My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where's My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است. همچنین در نسخه‌ی XL بازی که مختص آیپد ارائه شده است ۲۰ مرحله‌ با فضای بزرگتر قرار داده شده است. لطفاً توجه داشته باشید این بازی مختص آیپد است و برای اجرای آن به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my mickey xl ipad بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? XL 1.0.2   آیپد

 

 

 

mahasal98 بازدید : 84 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

بدون شک مدیاپلیر AVPlayer یکی از بهترین پخش‌کننده‌های فایل‌های صوتی و تصویری برای آیفون و آیپد به‌شمار می‌رود. از مزایای اصلی این نرم‌افزار، پشتیبانی آن از اکثر فرمت‌های محبوب است که باعث می‌شود بتوانید بدون داشتن دردسر کانورت و تبدیل فایل‌های تصویری، آن‌ها را مستقیماً از AVPlayer مشاهده نمایید. انتقال فایل به AVPlayer نیز ساده است. کافیست آن را با USB به کامپیوتر وصل کرده و در آیتونز در قسمت مربوط به AVPlayer فایل‌هایتان را به فولدر این برنامه انتقال دهید. یا در صورت داشتن Wireless می‌توانید با استفاده از IP مشخصی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد به‌صورت بیسیم و با وارد کردن IP داده شده در مرورگر کامپیوتر خود، اطلاعات را به فولدر اصلی برنامه انتقال دهید. این نسخه از نرم‌افزار مختص آیپد است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

avplayer hd ipad مدیاپلیر قدرتمند AVPlayer HD 2.01   آیپد

 

mahasal98 بازدید : 71 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Where’s My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where’s My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. اگر از آیپد استفاده می‌کنید برای داشتن تجربه‌ای بهتر نسخه‌ی مخصوص آیپد بازی را دانلود کنید. ضمناً، بازی برای iOS 5.0 و بالاتر طراحی شده است.

 

wheres my mickey iphone بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? 1.0.2   آیفون

mahasal98 بازدید : 77 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نقشه گوگل با قابلیت مکان یابی برای iOS (آیفون، آیپد)

Google Maps 1.1 iOS

 

 

 

 

نرم افزار نقشه گوگل (Google Maps) حقیقتا بهترین نرم افزار نقشه و مکان یابی است که در دنیا وجود دارد. در این مطلب، نرم افزار نقشه گوگل مخصوص سیستم عامل iOS را برای شما تهیه کرده ایم. این نسخه روی موبایل های آیفون و همچنین آیپد قابل نصب و استفاده است.

 

نرم افزار گوگل مپ، در حالت پیش فرض هیچ نقشه ای ندارد. اما شما میتوانید با انتخاب منطقه جغرافیایی خود، نقشه دقیق آن مکان را تا شعاع چند کیلومتری دانلود کنید. سپس در استفاده های بعدی، بدون نیاز به اینترنت میتوانید از نقشه دانلود شده استفاده کنید. ضمنا اگر به طور عادی با موبایل خود به اینترنت دسترسی داشته باشید، به محض ورود به هر منطقه جدید، نقشه آن منطقه به صورت اتوماتیک دانلود میشود.



برای دریافت نقشه ها، از منوی نرم افزار به قسمت More بروید. سپس وارد گزینه Labs شده و Download Map را بزنید. سپس به منطقه مورد نظر در نقشه رفته و Download Map Area را انتخاب کنید. به این ترتیب نقشه دقیق آن منطقه دانلود شده و در حافظه موبایل شما ذخیره خواهد شد. در دفعات بعدی میتوانید به صورت آفلاین نیز به نقشه های دانلود شده دسترسی داشته باشید.

 

 

نسخه جدید نرم افزار نقشه گوگل، Google Maps 1.1 iOS را دانلود کنید:

 

پلتفرم: iOS 5.1 or later

 

دستگاه های سازگار :

iPhone 4, 4S, 5

iPad 2, later

 

دانلود با حجم 4.7 مگابایت

mahasal98 بازدید : 61 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تغییر صدا برای موبایل (آیفون)

Fun Voice Changing iOS

 

 

 

 

توسط نرم افزار Fun Voice Changing میتوانید صدای خود را توسط موبایل ضبط کنید و سپس آن را با افکت های با مزه و به شکل های مختلف گوش کنید. مثلا صدای خود را از زبان یک روح یا موجود فضایی و یا حتی حیوانات بشنوید! این نرم افزار جنبه سرگرمی دارد و میتواند حسابی شما و دوستانتان را بخنداند!

 

این برنامه مخصوص موبایل های آیفون میباشد.



نرم افزار تغییر صدا برای موبایل های آیفون، Fun Voice Changing iOS را دانلود کنید:

 

پلتفرم: iOS 3.1 or later

 

دستگاه های سازگار :

iPhone 4, 4S, 5

iPad 2, later

 

دانلود با حجم 14.5 مگابایت

mahasal98 بازدید : 105 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
دشمنان به سرزمین شما حمله کرده اند شما باید با تمام قوا از مرز های کشور خود دفاع کنید. هم اکنون می توانید این بازی اکشن را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اگر تمایل به یک بازی جنگی تدافعی خوب, برای گوشی اندروید خود را دارید تا در زمان فراغت از آن لذت ببرید. ما این گیم را به شما توصیه می کنیم که در کنار گرافیک معمولی خود از یک گیم پلی روان و عالی برخوردار است و داستانی از یک جنگ برای دفاع از مرز و بوم یک سرزمین را روایت می کند.

ادامه مطلب...
mahasal98 بازدید : 128 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
این بازی Nikko RC Racer 1.0.9 یک گیم مسابقه ای جذاب و دیدنی است, که شما باید در این مسابقه از حریفانتان پیشی بگیرید.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در این بازی Nikko RC Racer 1.0.9 شما ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در زمین های مختلف بازی کنید تا به توانید امتیازهایی را بدست آورید, حریفان خود را از دور مسابقه خارج کنید تا به توانید به مراحل بالاتر و پیروزی به رسید.

ادامه مطلب...
mahasal98 بازدید : 134 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تغییر صدا برای موبایل (آیفون)

Fun Voice Changing iOS

 

 

 

 

توسط نرم افزار Fun Voice Changing میتوانید صدای خود را توسط موبایل ضبط کنید و سپس آن را با افکت های با مزه و به شکل های مختلف گوش کنید. مثلا صدای خود را از زبان یک روح یا موجود فضایی و یا حتی حیوانات بشنوید! این نرم افزار جنبه سرگرمی دارد و میتواند حسابی شما و دوستانتان را بخنداند!

 

این برنامه مخصوص موبایل های آیفون میباشد.



نرم افزار تغییر صدا برای موبایل های آیفون، Fun Voice Changing iOS را دانلود کنید:

 

پلتفرم: iOS 3.1 or later

 

دستگاه های سازگار :

iPhone 4, 4S, 5

iPad 2, later

 

دانلود با حجم 14.5 مگابایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 498
  • بازدید ماه : 224
  • بازدید سال : 11,153
  • بازدید کلی : 82,055
  • تبلیغات



    باکس 24