loading...
ماه عسل
WELLCOME TO OUR SITE

زمین قانون عجیبی دارد، 
هفت میلیارد آدم 
و فقط با یکی از آنها 
احساس تنهایی نمی کنی 
و خدا نکند که آن یک نفر 
تنهایت بگذارد، 
آن وقت حتی با خودت هم 
غریبه می شوی . . .

به وب ماه عسل 98 خوش آمدید


mahasal98 بازدید : 87 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

در این ویدئوهای آموزشی به شما نکات مقدماتی برنامه نویسی جاوا آموزش داده میشود . کار با اشیاء، متغیرها، حلقه ها، و کتابخانه ها از جمله مواردی هستند که به شما آموزش داده می شوند . جاوا ‏ یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که برای اولین بار توسط جیمز گوسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شد و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم‌عاملی اجرا کرد. برنامه‌های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند. که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیستند.

 

Started with Java آموزش مقدماتی برنامه نویسی جاوا Getting Started with Java

 

 

mahasal98 بازدید : 109 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (1)

تا به‌حال فكر كرده‌ايد وقتي دستور بازكردن يك سايت را ارسال مي‌كنيد تا نمايش سايت مورد نظر از چه مسيرهايي در اينترنت عبور مي‌كنيد؟ 
معمولا اولین قدم برای هک  یا شناسایی یک سایت پیدا کردن IP و مسیرهای که شما را به مبدا برساند.
 ابزار traceroute در ويندوز به همين منظور طراحي شده است. اين ابزار شما را قادر مي‌سازد تا مسيرهايي را كه رايانه مبدا طي مي‌كند تا به رايانه مقصد برسد، مشاهده كنيد تا در صورت بروز مشكلات احتمالي نيز بتوانيد با در اختيار داشتن اطلاعات كامل نسبت به موقعيتي كه مشكل در آن رخ داده است، براي رفع آن اقدام كنيد.

 

mahasal98 بازدید : 83 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

دولت هلند در گزارشی که روز دوشنبه منتشر کرد اعلام کرد که در حدود ۳۰۰ هزار کاربر ایرانی اینترنت طی ماه گذشته قربانی جاسوسی توسط  یک یا چند هکر شده‌اند و به‌ویژه پست‌های الکترونیکی آنها در معرض هک قرار داشته‌است

گزارش‌حاکی است که در پی سرقت و جعل گواهینامه‌های شرکت هلندی «دیجینوتار» (DigiNotar)، ارتباطات اینترنتی نزدیک به ۳۰۰ هزار نشانی اختصاصی کامپیوتری (آی‌پی) در ایران ممکن است با رخنه و نفوذ مواجه شده‌باشند.

 

mahasal98 بازدید : 122 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (1)

نرم افزار دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کسپرسکی

Kaspersky Updater 2.3.2

 

 

 

نسخه جدید این نرم افزار، Kaspersky Updater 2.3.2 منتشر شد!

 

هرچند آنتی ویروس کسپرسکی یکی از بهترین و قوی ترین آنتی ویروس های دنیاست، اما آپدیت کردن نسخه های قفل شکسته و کرک شده آن همیشه با مشکلات زیادی همراه است.

 

سریال های غیر مجاز و کپی محصولات امنیتی کسپرسکی معمولا در لیست سیاه این کمپانی قرار میگیرند و امکان آپدیت آنلاین را از کاربر سلب میکنند. برای رفع این مشکل، کاربران مجبورند دائما از سریال ها و Crack های جدیدتر استفاده کنند. و یا آپدیت های آفلاین را دانلود و نصب کنند. اما پیدا کردن جدیدترین آپدیت های آفلاین نیز مشکلات خاص خود را دارد.

 

در این مطلب، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که میتواند به صورت هوشمند جدیدترین آپدیت های آفلاین آنتی ویروس کسپرسکی را پیدا کرده و دانلود کند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا در سایت های مختلف به دنبال آپدیت های آفلاین باشید.

 

نام این نرم افزار، Kaspersky Updater است که به تازگی نسخه جدید آن منتشر شده است.



 

 

علاوه بر دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کسپرسکی، این نرم افزار قادر به دانلود آپدیت آفلاین برای سایر محصولات امنیتی Kaspersky نیر هست. مثل Internet Security , Pure و سایر نرم افزارهای امنیتی.

 

مزیت استفاده از آپدیت آفلاین این است که میتوانید فایل آپدیت را روی کامپیوتر خود ذخیره کنید تا در صورت نصب مجدد ویندوز بتوانید بدون نیاز به دانلود مجدد، آنتی ویروس خود را آپدیت نمایید.

 

مثل آپدیت های معمولی، اولین آپدیت آفلاین نیز کمی حجیم است و دانلود آن زمان بیشتری طول میکشد. اما در دفعات بعدی فقط آپدیت های جدید دانلود میشوند که حجم کمی دارند و به سرعت قابل دانلود هستند.

 

نرم افزار Kaspersky Updater علاوه بر آپدیت دیتابیس آنتی ویروس، قادر به آپدیت امکانات نرم افزار نیز میباشد. کافی است بعد از نصب آنتی ویروس یا سایر نرم افزارهای امنیتی کسپرسکی، این نرم افزار را نیز نصب کنید تا با کمک آن بتوانید آپدیت های آفلاین را دانلود کرده و نصب نمایید. این نرم افزار در حال حاضر از تمام نسخه های کسپرسکی تا 2013 پشتیبانی میکند.

 

 

نسخه جدید نرم افزار دانلود آپدیت آفلاین کسپرسکی، یعنی Kaspersky Updater 2.3.2 را از سرزمین دانلود دریافت کنید:

 

دانلود با حجم 1 مگابایتپسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

 

mahasal98 بازدید : 96 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
مرورگر گوگل کروم یکی از بهترین مرورگر های صفحات وب است؛ اگر دوست دارید با سرعت بیشتری به وبگردی بپردازید حتما این پست را مطالعه كنيد.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ کروم اصولا مرورگر سبکی است و پردازنده و رم سیستم را زیاد اشغال نمی کند و با سیستم های که ضعیف و قدیمی به راحتی کنار می آید. بعضی مواقع بیش از ۱۵ یا ۲۰ تب را باز می کنیم  بدون اینکه  سرعت سیستم کاهش پیدا کند و یا خود کروم دچار کندی در پاسخ دهی به فرمان ها شود . اما گاهی اوقات با باز کردن ۵ یا ۶ تب مشاهده می کنم که کروم به شدت کند می شود . در این بین مشکل میتواند از دو مورد باشد :

ادامه مطلب...

mahasal98 بازدید : 67 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
دریچه با نرم افزار LINE camera شما را به یک برنامه ویژه و پرطرفدار ویرایش عکس ها دعوت می کند.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ LINE camera یک برنامه سرگرم کننده است که این امکان را به شما می دهد که عکس های گرفته شده توسط دوربین گوشی خود را به شکل جالب و با مزه ای ویرایش کنید. این برنامه ابزارهایی نظیر قاب ها، فیلتر ها، برش ها، متن ها و قلم هایی در اختیار شما قرار می دهد و به عکس شما جلوه زیبایی می بخشد.



ویژگی ها:
- بیش از ۵۰ برش و متن که می تواند به عنوان تمبر روی عکس قرار گیرد
- بیش از ۸۰۰ تمبر آماده
- بیش از ۱۰۰ فریم
- بیش از ۲۰ فیلتر منحصر به فرد






mahasal98 بازدید : 123 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
NetQin Mobile Guard نام نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای بهبود عملکرد گوشی های تلفن همراه است.
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این برنامه كه براي گوشي هاي سيمبين طراحي شده است با حذف فایلهای اضافی، به حداقل رساندن مصرف انرژی، مسدود ساختن سایت ها ی مضر و جلوگیری از نفوذ انواع تروجان ها باعث می شود کارایی تلفن همراه بیشتر و عملکرد آن بهبود یابد. همچنین از قابلیت های دیگر این برنامه مدیریت در استفاده از اینترنت در گوشی موبایل است بطوریکه میتوان استفاده از اینترنت با محدودیت های ماهیانه، گزارشات و جزئیات اتصلات را مدیریت کرده و حتی نوار ترافیکی استفاده از اینترنت را بطور مستقیم مشاهده كرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mahasal98 بازدید : 117 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
برای اولین بار در ایران، همزمان با دهه تکریم و تبیین جایگاه مسجد در جامعه و در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، امکان دریافت نشانی و نقشه نزدیکترین مسجد بر اساس موقعیت جغرافیای مشترک و بدون نیاز به نرم افزار و سخت افزار خاص، برای مشترکین ایرانسل ممکن شد
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ خدمات اطلاعات شهری ایرانسل برمبنای عرضه اطلاعات مورد نیاز مشترکین براساس موقعیت جغرافیای تهیه شده و متقاضیان استفاده از این خدمات می‌توانند اماکن مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کرده و نشانی و نقشه نزدیک ترین محل مورد نظر خود را از طریق پیام کوتاه و یا پیام چندرسانه‌ای (MMS) دریافت کنند.
در فاز اول عرضه سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #8*898* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، نشانی وموقعیت مساجد اطراف خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چندرسانه‌ای دریافت کنند.
سرویس اطلاعات شهری ایرانسل هم اکنون در مرحله نخست راه اندازی، نشانی و موقعیت 5هزار مسجد در 51 شهر کشور را در دسترس متقاضیان قرار می‌دهد.


متقاضیان علاقه‌مند به استفاده از این خدمت جدید، باید درابتدا با شماره گیری کد دستوری #8*898* در سرویس نمای دوستان ایرانسل  به صورت رایگان ثبت نام کرده و سپس با استفاده از فهرست‌های مربوطه، از خدمات اطلاعات شهری ایرانسل استفاده کنند.
هزینه استفاده از این سرویس برای دریافت اطلاعات از طریق پیامک 500 ریال و از طریق پیام چندرسانه ای  به همراه نقشه 750 ریال در نظر گرفته شده است.براساس این گزارش، به زودی تمامی بانکها، بیمارستانها و مراکز تفریحی از جمله سینماها و دیگر مراکز خدماتی در سراسر کشور نیز به فهرست خدمات اطلاعات شهری ایرانسل اضافه خواهند شد و صاحبان کسب و کار نیز می‌توانند از طریق پورتال نمای ایرانسل، نسبت به ثبت نقاط تجاری و اداری خود جهت معرفی به مشترکین علاقه‌مند به استفاده از این خدمات اقدام کنند و به این ترتیب علاوه بر معرفی و تبلیغ محصولات خود، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه خود را نیز به سهولت به اطلاع مشترکین برسانند.
mahasal98 بازدید : 172 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
این بار دریچه سعی کرده با نگاهی متفاوت به آموزش گام به گام در نرم افزار Adobe Photoshop بپردازد.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اگر به دنبال آموزش یا به دنبال طراحی حرفه ای هستید دریچه برایتان مجموعه ای تصاویر آماده کرده است که با آموزش گام به گام سعی کرده ایم از تکنیک دستکاری عکس در فتوشاپ یک ترکیب جالب و نوینی پدید آوریم.


mahasal98 بازدید : 88 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
در این کتاب کوچک روش ساخت یک ربات کوچک و ساده بصورت گام به گام و تصویری آموزش داده شده که به راحتی هم ساخته می شود، شما می توانید اولین قدم در دنیای جالب رباتیک را با ساختن این ربات بردارید.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در این کتاب که تیم دریچه آن را برای شما آماده کرده است در 15 مرحله ساخت ربات را به شما کاربران به صورت تصویری آموزش می دهد. این کتاب سعی کرده با زبانی ساده مراحل را به شما آموزش دهد به طوری که اگر شما با زبان های برنامه نویسی نیز آشنایی نداشته باشید هم می توانید برای خودتان ربات درست کنید.   دانلود در ادامه مطلب...

mahasal98 بازدید : 122 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

دستورات cmd در شبکه

شما می توانید از خط فرمان Dos جهت بررسی شبکه استفاده کنید . برای این منظور روی دکمه Start کلیک کرده و گزینه All Programs را انتخاب می کنید ، روی گزینه Accessories کلیک کرده و سپس فرمان Command Prompt را انتخاب کنید .

Port چیست ؟
راهی برای ورود و خروج داده ها در کامپیوتر است پورت ها غالبا" از طریق نرم افزارها ایجاد می شوند . تعداد پورت های یک کامپیوتر 65535 عدد است . شما به راحتی می توانید از این پورت ها استفاده کنید . بعضی از پورت ها کار خاصی انجام می دهند ، مثلا" پورت 25 مخصوص ارسال E-Mail و پورت 37 مخصوص Time یا زمان ، و پورت 80 مخصوص Web Server است . توسط فرامین شبکه (Net ) می توانید اطلاعاتی راجع به شبکه و کامپیوترها متصل به آن پیدا کنید . توجه داشته باشید که این دستورات بیشتر در شبکه Wan استفاده می شود ، اما در شبکه های Lan نیز می توان استفاده نمود . در ادامه به بررسی این دستورات می پردازیم .

 

mahasal98 بازدید : 205 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

موزش آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود 32 (nod32) برای ورژن های 4 , 5 و 6


ESET NOD32 Offline Update training version 4 , 5 , 6

 

 

فایل آموزشی که ما در اینجا برای شما کاربران گرامی تهیه کرده ایم برای هر سه ورژن 4 ، 5 و 6 از محصولاتESET می باشد. با این تفاوت که آموزش ها برای Smart Security انجام شده است اما می توان در ورژن های 4 و 5 برای NOD32 Antivirusهم انجام داد. اما در ورژن 6 آموزش فقط مختص Smart Security می باشد.

 

روش آپدیت آفلاین نود 32 نسخه 6 در ادامه مطلب ...

نحوه آپدیت نود 32 ورژن 4 , 5 , 6 در ادامه مطلب ...

روش و نحوه آپدیت آفلاین نود 32 در ادامه مطلب ...

طرز آپدیت آفلاین نود 32 ورژن 5 , طرز آپدیت نود 32 نسخه 4 در ادامه مطلب ...

طرز آپدیت آفلاین نود 32 نسخه 4 و 5 و 6


این فایل آموزش آپدیت آفلاین nod32 کاملا" تصویری بوده و بصورت یک فایل pdf می باشد که فشرده شده است.

روش دانلود آموزش و نحوه و روش آفلاین نود 32 :

برای دانلود این آموزش بر روی Download Link کلیک نمایید، سپس به صفحه ای می روید که در آن صفحه در گوشه سمت راست و بالا اعداد از 10 تا 0 شروع به شمارش معکوس می کنند و در نهایت عبارت « رد کردن تبلیغ » نشان داده می شود و بر روی همان عبارت رد کردن تبلیغ کلیک نمایید تا به صفحه دانلود منتقل شوید. در صفحه دانلود از شما رمز عبور خواسته می شود که باید عبارت gozar32.rozblog.com را با حروف کوچک وارد کنید.

پسورد برای اکستراکت کردن فایل زیپ www.gozar32.rozblog.com

 

Download Link ESET NOD32 Offline Update Training 4 , 5 , 6

 

 

 

Comment 

 

لینک های مرتبط:

 

 

 

 

 

 

[ توصیه ما استفاده از یکی از ورژن های 3 , 4 , 5 یا 6 Smart Security می باشد ]

عرفان احمدی بازدید : 142 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

تنبلی و ترس, تنبلی و عدم فعالیت

 

اگر به طول زندگی خود تا به امروز نگاه کنید، متوجه می شوید خیلی وقت ها بوده است که آرزو داشته اید شجاع تر باشید، بیشتر به خود اعتماد و کمتر احتیاط و دو دو تا چهار کنید تا بتوانید تغییرات مورد نظر را در زندگی خود به وجود بیاورید.

 

ادامه مطلب...

 

mahasal98 بازدید : 770 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
 

 

 

 

 آموزش ارسال اطلاعات به دیتابیس در php

 

پیشنهاد می کنم برای اینکه بتونید در این بخش ، منو همراهی کنید و دقیقأ متوجه توضیحات بشید،اول آموزش قبلی منو حتمأ مطالعه کنید.
بدون مقدمه ، میریم سر اصل مطلب و توضیحات رو شروع می کنم:
اولین بخش کار ما اینه که بتونیم یه صفحه ایجاد کنیم که این صفحه شامل تعدادی فیلد و دو تا دکمه هم داشته باشه تا بازدن دکمه،اطلاعات ارسال بشه.لطفا به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

 

 

mahasal98 بازدید : 59 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

 

به کیبورد سیستم تان جان تازه ای ببخشید!

 

چقدر از کیبورد خودتان راضی هستید؟ آیا به درستی کار می کند؟ تمامی این کلیدها در صورتی می توانند مورد استفاده باشند که همگیشان به درستی کار کنند. کافیست یکی از آنها کار نکند دیگر صفحه کلید شما مورد اطمینان نیست و بزودی به کلیدی که کار نمی کند نیاز پیدا خواهید کرد. قبل از آنکه اعصابتان بخاطر مدام فشار دادن کلید خراب، خرد شود، چند نکته زیر را هم امتحان کنید شاید کلید کیبورد سر به راه شد و مدتها در کنارتان بدرستی انجام وظیفه کرد. در این ترفند سعی می کنیم مرحله به مرحله سرویس را به شما آموزش دهیم.


 

mahasal98 بازدید : 199 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

لوگو به نشان نشان تجاری یک کمپانی گفته می شود که به کرات روی رسانه های بصری مختلف و متعدد، به عنوان عنصر هویت بخش کمپانی مورد استفاده قرار می گیرد. طرح لوگو باید خاص و دارای معنا و مفهوم سمبولیک و بیانگر ارزش های کمپانی باشد.
با یک مثال ساده موضوع را روشن می کنیم، اگر فعالیت کمپانی شما در زمینه تولید لوازم جانبی رایانه است بنابراین باید لوگویی بر مبنای لوازم جانبی رایانه مثل ماوس طراحی کنید.

 

شما باید مطمئن شوید که لوگویی که طراحی می کنید مشابه لوگوی کمپانی های دیگر نبوده و در عین حال منحصر به فرد و دارای طرحی خاص و جدید باشد و به تجارت شما هویت بصری خاصی ببخشد. می توانید نکات زیر را در دستور کار طراحی لوگو قرار دهید تا بتوانید یک لوگوی منحصر به فرد و تاثیر گذار داشته باشید.

1. طرح لوگو باید نوع فعالیت کمپانی شما را به بیننده بفهماند. سعی کنید طرح بیش از حد آشکار و قابل فهم نباشد که بیننده در نگاه اول آن را تشخیص دهد. مثلا استفاده از طرح دندان برای طراحی لوگوی یک دندانپزشک خیلی مناسب نیست!

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

2. شما می توانید قوانین را بشکنید! یک لوگو حتما نباید ارزش های کمپانی را بیان کند، و مشتری ممکن است به دنبال سمبل و نشانه ای بی معنی باشد! اگر چه این موضوع کمی غیر معمول است، اما امکان وقوع آن وجود دارد و به نظر ما اشتباه نیست. هر چیزی که برای شما کارایی دارد می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

3. به مشتری ها چیزی ارائه کنید که می خواهند. طراح و مشتری ممکن است هرگز رو در روی یکدیگر قرار نگیرند. یک طراح حرفه ای باید نظرات شخصی خود را کنار گذاشته و مطابق خواست و سلیقه مشتری طراحی کند.

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

4. چرا فرایند طراحی را با یک قلم یا مداد شروع نکنیم؟ استفاده از این ابزارها بسیار ساده تر از مانیتور و ماوس است، بنابراین اجازه دهید کار را با آن ها آغاز کنیم. از رایانه برای طراحی طرح نهایی استفاده کنید، اما ایده اصلی خود را روی کاغذ پیاده کنید.

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

5. شما در قبال آماده سازی و ارائه طرح به مشتری قول می دهید که باید در زمان تعیین شده کار را تحویل دهید. اگر احساس می کنید طرح را در مدت 1 هفته تکمیل می کنید از آن ها 10 روز مهلت بخواهید.

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

6. هنگام طراحی لوگو به تمایلات و گرایشات فکر نکنید، در عوض سعی کنید تا جایی که می توانید یک طرح بکر و اوریجینال ارائه کنید.

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

7. رنگ آمیزی کار را به مرحله آخر موکول کنید. در آغاز طراحی سعی کنید همه چیز ساده و تک رنگ باشد. همچنین از رنگ های زیاد استفاده نکنید. این باعث می شود حس در هم ریختگی و شلوغی و کمبود فضا در یک طرح کوچک ایجاد شود.

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

8. از آیتم های متناسب و مناسب استفاده کنید. به عبارت دیگر، اگر شما می خواهید برای یک وکیل یا مشاور حقوقی لوگو طراحی کنید، نمی توانید از طرح های کمدی یا خنده دار استفاده نمایید.

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

9. لوگو را ساده طراحی کنید. یک طرح ساده تر، بهتر و آسان تر در ذهن بیننده باقی می ماند. لوگوی کمپانی Nike را مجسم کنید- شما هیچ وقت علامت تیک را فراموش نمی کنید. این کاری است که شما هم باید انجام دهید.

 

 

10 نکته ضروری و مفید در مورد طراحی لوگو

 

10. در اولین نشست خود با مشتری، ویژگی های یک لوگو را کاملا برای او توضیح دهید. شما هیچ وقت نمی توانید در فضای اندک یک لوگو حجم زیادی از آیتم ها را قرار دهید.

منیع:persiangfx.com

mahasal98 بازدید : 89 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

 

10 قابليت عجيب فلش USB

 

اگر تا به حال از حافظه‌هاي فلش تنها براي ذخيره سازي اطلاعات و به عنوان يك انبار ديجيتال استفاده مي كرديد، سخت در اشتباهيد. اين ابزار بندانگشتي كاركردهاي مفيد ديگري هم دارند كه نبايد از آنها غفلت كنيد.

اين ابزار، امكانات و توانمندي هاي جالبي دارد كه به برخي از آنها اشاره مي‌كنيم.

 

** اجراي نسخه‌هاي پرتابل برنامه هاي مختلف

حافظه هاي فلش در كنار ذخيره سازي انواع اطلاعات براي اجراي نسخه هاي پرتابل يا قابل حمل برنامه هاي مختلف هم قابل استفاده هستند. برنامه هايي كه نياز به نصب ندارند و تنها با يك كليك از روي حافظه هاي فلش اجرا مي شوند.

يكي از انواع اين برنامه ها كه بسيار كاربردي است اوپن آفيس نام دارد. اين برنامه تمامي امكانات برنامه آفيس مايكروسافت را در خود دارد.همچنين نبايد از نسخه هاي پرتابل مرورگرهايي مانند فايرفاكس و تاندربرد غفلت كرد كه به ترتيب براي مرور وب و تبادل ايميل به كار مي روند. وقتي امكانات مجموعه آفيس با اين دو برنامه تركيب شود، بخش اعظم نيازهاي اداري و تجاري هم رفع مي گردد. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد برنامه هاي پرتابل قابل نصب بر روي حافظه هاي فلش مي توانيد به آدرس PortableApps.com مراجعه كنيد.

 

** راه‌اندازي سيستم عامل

از حافظه هاي فلش براي راه اندازي يك سيستم عامل كامل با تمامي امكاناتش هم مي توان استفاده كرد. اين كار در مورد سيستم عامل هاي ويندوز و لينوكس بدون مشكل خاصي ممكن است. هر چند امكانات نسخه هاي پرتابل اين سيستم عامل ها تفاوت هايي با نسخه هاي عاديشان دارد. اطلاعات بيشتر در اين زمينه در سايت هاي تخصصي فناوري و با انجام يك جستجوي ساده در دسترس است.

 

** اتصال به شبكه‌هاي بي‌سيم

اگر يك شبكه بي سيم داريد مي توانيد با استفاده از تنظيمات مربوط به شبكه بي سيم در ويندوز پيكربندي مناسب را براي اتصال حافظه فلش خود به اين شبكه انجام دهيد. با اين كار مي توان حافظه فلش را براي اتصال رايانه ها، چاپگرها و ديگر وسايل جانبي به يك شبكه بي سيم مورد استفاده قرار داد.

 

 

mahasal98 بازدید : 110 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 

25 نکته براي مقاله نويسي در اينترنت

 

مقالاتي كه حاوي اطلاعات باارزش هستند و دستورالعمل هاي خاص ارائه مي دهند، عموماً مورد استقبال قرار مي گيرند و خوانندگان فراواني دارند. در اينجا چند نكته در مورد نوشتن مقاله در وب را يادآور مي شويم.

1- اين نكته را بپذيريد كه نوشتن مقاله در دنياي آنلاين با نوشتن مقالات چاپي تفاوت دارد. زيرا افراد عادت دارند كه هنگام خواندن مقالات وب تنها مطالب را مرور كنند. صفحه را به سرعت حركت مي دهند و تنها به دنبال نكات كليدي هستند.

 

2- به مخاطبين مورد نظر خود فكر كنيد و براي آنها مطلب بنويسيد.

 

3- براي مقاله خود يك عنوان جذاب انتخاب كنيد كه توجه افراد را سريعاً به خود معطوف كند و آنها را به خواندن مقاله مشتاق كند.

 

4- عنوان مقاله بايد كوتاه نگه داشته شود، اما در انتخاب تيترهاي داخلي آزادي بيشتري داريد. با دقت آنها را انتخاب كنيد تا در لحظه خواننده را جذب خود كنند.

 

5- در نوشتن مقاله دقت كنيد و حرفه اي عمل كنيد. در مورد موضوعاتي كه از آنها اطلاع كامل داريد، مطلب بنويسيد. هيچ مطلبي را به طور اتفاقي و بدون پشتوانه علمي در مقالات خود نياوريد.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 356
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 11,011
  • بازدید کلی : 81,913
  • تبلیغات



    باکس 24