loading...
ماه عسل
WELLCOME TO OUR SITE

زمین قانون عجیبی دارد، 
هفت میلیارد آدم 
و فقط با یکی از آنها 
احساس تنهایی نمی کنی 
و خدا نکند که آن یک نفر 
تنهایت بگذارد، 
آن وقت حتی با خودت هم 
غریبه می شوی . . .

به وب ماه عسل 98 خوش آمدید


mahasal98 بازدید : 578 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

تصویر پس‌زمینه متحرک یا Live wallpaper زیبای Nature Pro HD دارای تصاویری زیبا از منظر مختلف است که می‌تواند به‌عنوان یک پس‌زمینه‌ی زیبا برای موبایل یا تبلت شما باشد. این تصویر دارای دو تم شب و روز است که در طول شبانه‌روز به‌طور خودکار قابل تغییر است. کیفیت مناظر نیز بالا است و می‌توانید بخش‌های گوناگون آن نظیر درختان موجود در عکس را بنا به سلیقه خود تغییر دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

nature pro hd android لایو والپیپر Nature Pro HD Live Wallpaper 5.1   اندروید

 

mahasal98 بازدید : 80 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای گفتگوی متنی برای موبایل است. این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است اکنون به‌یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان است. از مزیت‌های این نرم‌افزار قابلیت نصب آن بر روی اکثر گوشی‌ها صرف نظر از سیستم عامل شماست و همین امر باعث خواهد شد که بتوانید با تعداد بیشتری از دوستانتان در ارتباط باشید. در WhatsApp Messenger به‌غیر از چت متنی می‌توانید تصویر، صدا و فیلم هم برای دوستانتان ارسال کنید. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه این است که نیازی به ثبت‌نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرورهای WhatsApp ثبت شده‌اند را دریافت می‌کند و اتوماتیک آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد. هم‌چنین WhatsApp از حجم کمی از اینترنت برای ایجاد ارتباط استفاده می‌کند.

 

whatsapp s60 anna belle مسنجر محبوب WhatsApp Messenger 2.10.1485   سیمبیان OS^3 Anna Belle

 

mahasal98 بازدید : 333 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

بازی FaceMe Backgammon یک بازی تخته‌نرد زیبا برای iOS است که در آن قابلیت بازی به‌صورت آنلاین و با دوستانتان نیز وجود دارد. در این بازی می‌توانید به‌راحتی باقی دوستانتان که این بازی را در اختیار دارند را دعوت کنید تا با یکدیگر بازی انجام دهید، البته خود بازی نیز از طریق Game Center می‌تواند برای شما یک رقیب پیدا کند تا دونفره بازی کنید. در غیر این صورت نیز می‌توانید با کمک Bluetooth و Wi-fi با دیگران به بازی بپردازید. بازی دارای تنظیمات متنوعی است و می‌توانید در قسمت تنظیمات، تغییرات زیادی در نحوه‌ی انجام بازی اعمال کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. این بازی برای صفحه نمایش iPhone 5 نیز بهینه شده است.

 

faceme backgammon بازی تخته نرد FaceMe Backgammon 3.3.5   آیفون و آیپد

 

mahasal98 بازدید : 279 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Where's My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where's My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است و در نسخه‌ی قرار داده شده که XL نام دارد، ۲۰ مرحله‌ با فضای بزرگ نیز وجود دارد که اختصاصاً برای موبایل‌های با صفحه نمایش بزرگ‌تر ساخته شده است! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my water xl android بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? XL 1.0.2   اندروید

 

mahasal98 بازدید : 90 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

بدون شک مدیاپلیر AVPlayer یکی از بهترین پخش‌کننده‌های فایل‌های صوتی و تصویری برای آیفون و آیپد به‌شمار می‌رود. از مزایای اصلی این نرم‌افزار، پشتیبانی آن از اکثر فرمت‌های محبوب است که باعث می‌شود بتوانید بدون داشتن دردسر کانورت و تبدیل فایل‌های تصویری، آن‌ها را مستقیماً از AVPlayer مشاهده نمایید. انتقال فایل به AVPlayer نیز ساده است. کافیست آن را با USB به کامپیوتر وصل کرده و در آیتونز در قسمت مربوط به AVPlayer فایل‌هایتان را به فولدر این برنامه انتقال دهید. یا در صورت داشتن Wireless می‌توانید با استفاده از IP مشخصی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد به‌صورت بیسیم و با وارد کردن IP داده شده در مرورگر کامپیوتر خود، اطلاعات را به فولدر اصلی برنامه انتقال دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

avplayer iphone مدیاپلیر قدرتمند AVPlayer 2.01   آیفون

 

mahasal98 بازدید : 542 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار HD Panorama+ به شما در انداختن عکس‌های پانوراما کمک می‌کند. از مزایای این نرم‌افزار این است که کیفیت عکس‌ها پس از ذخیره شدن همچنان بالا خواهد ماند. همچنین کار با نرم‌افزار ساده است و می‌توانید با کمک آن عکس‌هایی پانوراما تا ۳۶۰ درجه بگیرید. کافیست موبایل خود را در دست گرفته و پس شروع عکاسی، دوربین را به آرامی در جهات مختلف حرکت دهید و پس از پایان کار از نتیجه‌ی کارتان لذت ببرید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

hd panorama android عکاسی پانوراما با HD Panorama+ 2.13   اندروید

 

mahasal98 بازدید : 410 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (1)

بازی Where's My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where's My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است. همچنین در نسخه‌ی XL بازی که مختص آیپد ارائه شده است ۲۰ مرحله‌ با فضای بزرگتر قرار داده شده است. لطفاً توجه داشته باشید این بازی مختص آیپد است و برای اجرای آن به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my mickey xl ipad بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? XL 1.0.2   آیپد

 

 

 

mahasal98 بازدید : 72 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

Android Apps & Games – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

Android Apps & Themes Pack 11 June 2013 | 1.1 GB

 

Apps  Themes مجموعه برنامه ها و تم های جدید آندروید Android Apps & Themes Pack

 

 

 

caution مجموعه برنامه ها و تم های جدید آندروید Android Apps & Themes Pack توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

mahasal98 بازدید : 84 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

بدون شک مدیاپلیر AVPlayer یکی از بهترین پخش‌کننده‌های فایل‌های صوتی و تصویری برای آیفون و آیپد به‌شمار می‌رود. از مزایای اصلی این نرم‌افزار، پشتیبانی آن از اکثر فرمت‌های محبوب است که باعث می‌شود بتوانید بدون داشتن دردسر کانورت و تبدیل فایل‌های تصویری، آن‌ها را مستقیماً از AVPlayer مشاهده نمایید. انتقال فایل به AVPlayer نیز ساده است. کافیست آن را با USB به کامپیوتر وصل کرده و در آیتونز در قسمت مربوط به AVPlayer فایل‌هایتان را به فولدر این برنامه انتقال دهید. یا در صورت داشتن Wireless می‌توانید با استفاده از IP مشخصی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد به‌صورت بیسیم و با وارد کردن IP داده شده در مرورگر کامپیوتر خود، اطلاعات را به فولدر اصلی برنامه انتقال دهید. این نسخه از نرم‌افزار مختص آیپد است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

avplayer hd ipad مدیاپلیر قدرتمند AVPlayer HD 2.01   آیپد

 

mahasal98 بازدید : 98 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود فلش پلیر اندروید

Adobe Flash Player 11.1 Android

 

 

 

تقریبا در تمام سایت ها و صفحات اینترنتی، از Flash استفاده شده است. بسیاری از بازی ها وانیمیشن ها نیز با فرمت Flash تولید میشوند. برای مشاهده فایل های فلش و همچنین نمایش کامل سایت هایی که در آنها از فلش استفاده شده است، نیاز به برنامه فلش پلیر (Flash Player) دارید.

 

قبلا نسخه های مختلفی از فلش پلیر مخصوص ویندوز را در سایت سرزمین دانلود قرار داده ایم. اما در این مطلب، نرم افزار Flash Player مخصوص اندروید را برای شما آماده کرده ایم.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، با نصب فلش پلیر قادر خواهید بود انیمیشن ها و بازی های فلش را بدون دردسر اجرا کنید. همچنین میتوانید سایت هایی که در آنها از فلش استفاده شده است را به طور کامل مشاهده نمایید.



 

 
 
mahasal98 بازدید : 61 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تغییر صدا برای موبایل (آیفون)

Fun Voice Changing iOS

 

 

 

 

توسط نرم افزار Fun Voice Changing میتوانید صدای خود را توسط موبایل ضبط کنید و سپس آن را با افکت های با مزه و به شکل های مختلف گوش کنید. مثلا صدای خود را از زبان یک روح یا موجود فضایی و یا حتی حیوانات بشنوید! این نرم افزار جنبه سرگرمی دارد و میتواند حسابی شما و دوستانتان را بخنداند!

 

این برنامه مخصوص موبایل های آیفون میباشد.



نرم افزار تغییر صدا برای موبایل های آیفون، Fun Voice Changing iOS را دانلود کنید:

 

پلتفرم: iOS 3.1 or later

 

دستگاه های سازگار :

iPhone 4, 4S, 5

iPad 2, later

 

دانلود با حجم 14.5 مگابایت

mahasal98 بازدید : 128 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)
برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته های گذشته برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

ویرایشگر تصاویر - آیفون

ادامه مطلب...
mahasal98 بازدید : 100 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود Aladdin and the Enchanted Lamp v1.020 - بازی موبایل علاالدین و چراغ جادو بعلاوه گیم دیتای بازی

همه ما با علاالدین و چراغ جادویش آشنا هستیم. در نسخه اندرویدی بازی Aladdin and the Enchanted Lamp شما علاالدین را در یک ماجراجویی پرهیجان همراهی می کنید تا اوقات سرگرم کننده ای را برای خود رقم بزنید. علاالدین پسرک کوچک و فقیری است که در کلبه ای قدیمی زندگی می کند. او باید برای زنده ماندن به گنجینه های با ارزش دست یابد و در جست و جوی آذوقه باشد. ماموریت شما این است که در این بازی معمایی با استفاده از توانایی ذهنی و سرعت عمل خود به علاالدین برای عبور از موانع و طی کردن مراحل بازی کمک کنید. این بازی زیبا با گرافیک خیره کننده و معماهای پیچ در پیچ شما را بسیار هیجان زده خواهد نمود.

mahasal98 بازدید : 61 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
عروسک فوق العاده جذاب و بامزه Talking Carl در این بازی صدای محیط اطراف خود را تکرار می کند.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ کارل می تواند صداهای اطراف خود را به صورت بسیار جالب و بامزه تکرار کند. کارل همچنین این صداها را با شکلک های خنده دار و جذاب ایجاد می کند. Talking Carl یک سرگرمی فوق العاده با مزه و جذاب است. 






mahasal98 بازدید : 105 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
دشمنان به سرزمین شما حمله کرده اند شما باید با تمام قوا از مرز های کشور خود دفاع کنید. هم اکنون می توانید این بازی اکشن را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اگر تمایل به یک بازی جنگی تدافعی خوب, برای گوشی اندروید خود را دارید تا در زمان فراغت از آن لذت ببرید. ما این گیم را به شما توصیه می کنیم که در کنار گرافیک معمولی خود از یک گیم پلی روان و عالی برخوردار است و داستانی از یک جنگ برای دفاع از مرز و بوم یک سرزمین را روایت می کند.

ادامه مطلب...
mahasal98 بازدید : 128 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
این بازی Nikko RC Racer 1.0.9 یک گیم مسابقه ای جذاب و دیدنی است, که شما باید در این مسابقه از حریفانتان پیشی بگیرید.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در این بازی Nikko RC Racer 1.0.9 شما ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در زمین های مختلف بازی کنید تا به توانید امتیازهایی را بدست آورید, حریفان خود را از دور مسابقه خارج کنید تا به توانید به مراحل بالاتر و پیروزی به رسید.

ادامه مطلب...
mahasal98 بازدید : 67 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
دریچه با نرم افزار LINE camera شما را به یک برنامه ویژه و پرطرفدار ویرایش عکس ها دعوت می کند.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ LINE camera یک برنامه سرگرم کننده است که این امکان را به شما می دهد که عکس های گرفته شده توسط دوربین گوشی خود را به شکل جالب و با مزه ای ویرایش کنید. این برنامه ابزارهایی نظیر قاب ها، فیلتر ها، برش ها، متن ها و قلم هایی در اختیار شما قرار می دهد و به عکس شما جلوه زیبایی می بخشد.



ویژگی ها:
- بیش از ۵۰ برش و متن که می تواند به عنوان تمبر روی عکس قرار گیرد
- بیش از ۸۰۰ تمبر آماده
- بیش از ۱۰۰ فریم
- بیش از ۲۰ فیلتر منحصر به فرد






mahasal98 بازدید : 123 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
NetQin Mobile Guard نام نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای بهبود عملکرد گوشی های تلفن همراه است.
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این برنامه كه براي گوشي هاي سيمبين طراحي شده است با حذف فایلهای اضافی، به حداقل رساندن مصرف انرژی، مسدود ساختن سایت ها ی مضر و جلوگیری از نفوذ انواع تروجان ها باعث می شود کارایی تلفن همراه بیشتر و عملکرد آن بهبود یابد. همچنین از قابلیت های دیگر این برنامه مدیریت در استفاده از اینترنت در گوشی موبایل است بطوریکه میتوان استفاده از اینترنت با محدودیت های ماهیانه، گزارشات و جزئیات اتصلات را مدیریت کرده و حتی نوار ترافیکی استفاده از اینترنت را بطور مستقیم مشاهده كرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mahasal98 بازدید : 117 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)
برای اولین بار در ایران، همزمان با دهه تکریم و تبیین جایگاه مسجد در جامعه و در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، امکان دریافت نشانی و نقشه نزدیکترین مسجد بر اساس موقعیت جغرافیای مشترک و بدون نیاز به نرم افزار و سخت افزار خاص، برای مشترکین ایرانسل ممکن شد
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ خدمات اطلاعات شهری ایرانسل برمبنای عرضه اطلاعات مورد نیاز مشترکین براساس موقعیت جغرافیای تهیه شده و متقاضیان استفاده از این خدمات می‌توانند اماکن مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کرده و نشانی و نقشه نزدیک ترین محل مورد نظر خود را از طریق پیام کوتاه و یا پیام چندرسانه‌ای (MMS) دریافت کنند.
در فاز اول عرضه سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #8*898* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، نشانی وموقعیت مساجد اطراف خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چندرسانه‌ای دریافت کنند.
سرویس اطلاعات شهری ایرانسل هم اکنون در مرحله نخست راه اندازی، نشانی و موقعیت 5هزار مسجد در 51 شهر کشور را در دسترس متقاضیان قرار می‌دهد.


متقاضیان علاقه‌مند به استفاده از این خدمت جدید، باید درابتدا با شماره گیری کد دستوری #8*898* در سرویس نمای دوستان ایرانسل  به صورت رایگان ثبت نام کرده و سپس با استفاده از فهرست‌های مربوطه، از خدمات اطلاعات شهری ایرانسل استفاده کنند.
هزینه استفاده از این سرویس برای دریافت اطلاعات از طریق پیامک 500 ریال و از طریق پیام چندرسانه ای  به همراه نقشه 750 ریال در نظر گرفته شده است.براساس این گزارش، به زودی تمامی بانکها، بیمارستانها و مراکز تفریحی از جمله سینماها و دیگر مراکز خدماتی در سراسر کشور نیز به فهرست خدمات اطلاعات شهری ایرانسل اضافه خواهند شد و صاحبان کسب و کار نیز می‌توانند از طریق پورتال نمای ایرانسل، نسبت به ثبت نقاط تجاری و اداری خود جهت معرفی به مشترکین علاقه‌مند به استفاده از این خدمات اقدام کنند و به این ترتیب علاوه بر معرفی و تبلیغ محصولات خود، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه خود را نیز به سهولت به اطلاع مشترکین برسانند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 205
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 479
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 11,134
  • بازدید کلی : 82,036
  • تبلیغات



    باکس 24