loading...
ماه عسل
WELLCOME TO OUR SITE

زمین قانون عجیبی دارد، 
هفت میلیارد آدم 
و فقط با یکی از آنها 
احساس تنهایی نمی کنی 
و خدا نکند که آن یک نفر 
تنهایت بگذارد، 
آن وقت حتی با خودت هم 
غریبه می شوی . . .

به وب ماه عسل 98 خوش آمدید


mahasal98 بازدید : 250 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

این نرم افزار ابزاری کامل و کاربردی در زمینه بازگردانی فایل است. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود اطلاعات از دست رفته حافظه کامپیوترتان مانند اطلاعاتی که پاک کرده اید را توسط این برنامه بازگردانی کنید. همچنین شما می توانید با این برنامه پارتیشن حذف شده را بازگردانی کنید. کاری که معمولا نرم افزارهایی در این زمینه قادر به انجام آن نیستند. اما برای این کار باید حتما از اینکه در مکان پارتیشن حذف شده اطلاعاتی نوشته نشده باشد اطمینان یابید. یعنی بعد از حذف پارتیشنی که میخواهید آن را بازگردانی کنید نباید پارتیشن جدیدی در هارد سیستم خود ایجاد کرده باشید. در این صورت با نرم افزار Active Partition Recovery به راحتی می توانید تمامی اطلاعات موجود در پارتیشن از دست رفته را بازیابی و از آن استفاده کنید. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی فایل سیستم های عمده مانند FAT32 و NTFS با پشتیبانی کردن از فایل سیستم های exFAT ، HFS+ ، Ext2/Ext3/Ext4 برتری خود را نسبت به رقبای خود نشان داده است. قابلیت ایجاد دیسک Bootable و نمایش اطلاعات کامل از پارتیشن از دست رفته تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

active partitionrecovery enterprise بازیابی اطلاعات پاک شده Active Partition Recovery Enterprise 9.0.4

 

 

 

 

mahasal98 بازدید : 73 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Where’s My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where’s My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. اگر از آیپد استفاده می‌کنید برای داشتن تجربه‌ای بهتر نسخه‌ی مخصوص آیپد بازی را دانلود کنید. ضمناً، بازی برای iOS 5.0 و بالاتر طراحی شده است.

 

wheres my mickey iphone بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? 1.0.2   آیفون

mahasal98 بازدید : 129 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

Corpatros: The Hidden Village عنوان یک بازی فکری Hidden Object می باشد . داستان بازی در مورد باستان شناسی به نام فرانک می باشد ، او برای کشف راز پنهان روستای مرموز Corpatros وارد آن شده است که این حفاری باعث ناپدید شدن او میشود . دختر او آلیس که قبل از ناپدیدشدن پدرش سن کمی داشت ، هم اکنون بزرگ شده است و آماده ی تجربه ی هرگونه ماجراجویی می باشد . در سالگرد ۲۰ام پدرش ، او نامه ای مرموز از داستان سفر پدرش به آن روستا پیدا می کند و تصمیم می گیرد تا با سفر به Corpatros ، راز این روستا را کشف کند . آیا پدر او او هنوز زنده است ؟ وارد این ماجراجویی شوید تا از این راز مطلع شوید .

 

Corpatros The Hidden Village دانلود بازی فکری روستای مخفی Corpatros: The Hidden Village

 

 

 

mahasal98 بازدید : 89 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

در این ویدئوهای آموزشی به شما نکات مقدماتی برنامه نویسی جاوا آموزش داده میشود . کار با اشیاء، متغیرها، حلقه ها، و کتابخانه ها از جمله مواردی هستند که به شما آموزش داده می شوند . جاوا ‏ یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که برای اولین بار توسط جیمز گوسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شد و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم‌عاملی اجرا کرد. برنامه‌های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند. که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیستند.

 

Started with Java آموزش مقدماتی برنامه نویسی جاوا Getting Started with Java

 

 

mahasal98 بازدید : 63 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

UKTV – Sea Of Creepy Monsters (2013) 480p HDTV Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Sea Of Creepy Monsters دانلود مستند هیولاهای عجیب دریا Sea Of Creepy Monsters 2013

نام مستند : Sea Of Creepy Monsters

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم : ۴۸۰ مگابایت

کیفیت : ۴۸۰ HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در بخش شمالی جزیره سولاوسی در کشور اندونزی ، تنگه Lembeh محل زندگی گونه های مختلف و البته عجیب و غریب دریایی می باشد . موجوداتی شگفت انگیز بی شماری در اطراف این تنگه زندگی می کنند که دیدن هریک باعث تفکر در آفرینش می شود . با این مستند همراه شوید تا این موجودات را از نزدیک ببینید و با زندگی آن ها آشنا شوید …

 

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 367
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 517
  • باردید دیروز : 322
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 839
  • بازدید ماه : 4,076
  • بازدید سال : 15,005
  • بازدید کلی : 85,907
  • تبلیغات



    باکس 24